گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 9 lite

رنگ : مشکی، آبی، خاکستری، سفید، سرمه ای
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5/65 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 9 lite

صرف هزینه زیاد برای خرید یک گوشی هوشمند شاید برای کاربران عادی معقول و منطقی به نظر نرسد. اگر توقع زیادی از گوشی ندارید و به دنبال یک گوشی موبایل برای انجام کارهای رومزه خود هستید، بهتر است تا به سراغ گوشی های میان رده و مقرون به صرفه بروید.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 9 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت یکی از مناسب ترین گوشی های اقتصادی است که توانسته با طراحی ظاهری زیبا و خوش ساخت، دوربین سلفی قوی و صفحه نمایش مناسب طرفداران زیادی پیدا کند. برای آشنایی با مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 9 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت دارای بدنه ای از جنس شیشه و قابی از جنس آلومینیوم است و ظاهر براق و جذابی دارد. با اینکه بدنه این گوشی شیشه ای است، اما در مقابل اثر انگشت، لکه های چربی و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.

گوشی هووای 9 lite در ابعاد 151 * 71.9 * 7.6 میلی متر و وزن 149 گرم ارائه شده و حمل و جابجایی آن به سادگی انجام می شود. ضخامت و وزن نسبتاً کم اینباعث شده تا به آسانی در دست قرار گیرد و در هنگام استفاده طولانی مدت از آن در طول روز با احساس خستگی مواجه نشوید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 9 lite

مورد دیگری که در طراحی ظاهری هوآوی Honor 9 lite جلب توجه می کند، صفحه نمایش بزرگ آن می باشد که حدود 75.5 درصد از سطح پنل جلویی گوشی را پوشانده است. این نوع طراحی باعث شده تا میزان حاشیه ها در اطراف صفحه نمایش نسبتاً کم باشد و بتوانید از تصاویری بزرگ و شفاف بهره مند شوید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 9 lite

صفحه نمایش گوشی موبایل آنر مدل Honor 9 lite از نوع IPS LCD است و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این صفحه نمایش 5.65 اینچی دارای رزولوشن 1080 * 2160 پیکسل می باشد و تراکم 428 پیکسل به ازای هر اینچ را برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 9 lite

 با توجه به این مشخصات می توان گفت که صفحه نمایش گوشی هووای انر 9 lite از کیفیت بسیار مطلوبی برای یک گوشی میان رده و اقتصادی برخوردار است و می تواند انتظارات شما را در انجام کارهای روزمره به خوبی برآورده سازد. بنابراین اگر به تماشای ویدئو و عکس با گوشی خود عادت دارید، می توانید بر روی صفحه نمایش این گوشی حساب باز کنید.

 

یکی از مشخصات مهم و قابل توجه گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Honor 9 lite دوربین سلفی دوگانه آن با لنزهای 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. این دوربین که به حسگر عمق مجهز می باشد، به شما اجازه می دهد تا عکس های سلفی خود را با کیفیت بیشتری بیاندازید و حتی جزئیات تصاویر در عکس نهایی هم کاملاً واضح خواهند بود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 9 lite

پس اگر از طرفداران ثبت عکس سلفی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی با دوستانتان هستید، دوربین سلفی گوشی هوآوی Honor 9 lite به کار شما خواهد آمد!

دوربین اصلی این موبایل نیز دوگانه است و مشابه دوربین سلفی آن دارای لنزهای 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، فوکوس خودکار، قابلیت ثبت تصاویر به صورت پانوراما و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی اشاره کرد.

همچنین دوربین گوشی هواوی آنر 9 لایت عملکرد مناسبی در شرایط نوری مختلف دارد و هم در روز و هم در شب می توانید از آن برای ثبت تصاویری با کیفیت قابل قبول استفاده نمایید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 9 lite

همان طور که اشاره شد گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت از سری گوشی های اقتصادی و میان رده شرکت هوآوی می باشد و بیشتر برای کاربرهای عادی طراحی شده است. پس نباید از آن انتظار اجرای برنامه های تخصصی و بازی های روز را داشته باشید! 

در عوض این گوشی از عملکرد مناسبی در انجام کارهای روزمره برخوردار است و می توانید با خیال راحت از آن برای سر زدن به شبکه های اجتماعی و چت، گشت زنی در فضای اینترنت، گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی استفاده کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 9 lite

برای کسانی که به دنبال مشخصات دقیق تری از سخت افزار گوشی موبایل Huawei Honor 9 lite هستند باید به این نکات اشاره کنیم که این گوشی مجهز به تراشه 16 نانومتری کرین 659 است. این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای (شامل 4 هسته با فرکانس 2.36 گیگاهرتز برای انجام پردازش های اصلی و 4 هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای افزایش کارایی) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 می باشد و از جمله تراشه های میان رده به حساب می آید. 

از لحاظ حافظه داخلی هواوی هانر نه لایت در دو نسخه 32 GB (با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم) و 64 GB (با 4 گیگابایت حافظه رم) ارائه شده است. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در این گوشی وجود دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 9 lite

در مجموع می توان گفت که مجموعه سخت افزاری گوشی آنر 9 لایت هواوی برای اجرای برنامه های معمولی و بازی های سبک بسیار مناسب است و حس خوبی از کار با سیستم عامل اندروید به شما می دهد. لازم به ذکر است که بر روی این گوشی سیستم عامل اندروید 8.0 (اوریو) نصب است که در صورت تمایل می توانید آن را به اندروید 9.0 (پای) ارتقا دهید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 9 lite

شاید بتوان یکی از نقاط ضعف آنر 9 لایت را در باتری لیتیوم پلیمری آن دانست. این باتری دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است و با توجه به تراشه نسبتاً پرمصرف به کار رفته، شاید بهتر بود تا از باتری قوی تری در آن استفاده شود.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 9 lite

از دیگر امکانات گوشی هواوی هانر 9 لایت می توان به مجهز بودن آن به جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون اختصاصی، بلوتوث نسخه 4.2، GPS، حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما و حسگر مجاورت اشاره کرد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت

شما می توانید از دو سیمکارت در سایز نانو در این گوشی موبایل اندرویدی استفاده کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که محل قرارگیری کارت حافظه جانبی در  آنر 9 لایت با محل قرارگیری سیمکارت دوم یکسان است و در صورت استفاده از کارت حافظه می توانید از یک سیمکارت در گوشی خود بهره ببرید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت

همین طور که مشاهده می کنید، موبایل Honor 9 lite از امکانات قابل قبولی متناسب با قیمت آن برخوردار است و می تواند یک انتخاب ایده آل برای کسانی باشد که قصد صرف هزینه زیاد برای خرید گوشی را ندارند و در عین حال به دنبال یک گوشی باکیفیت هستند.

شما می توانید برایراهنمای خرید گوشی موبایل و نحوه خرید گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت لایت با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 همچنین می توانید سؤالات خود در رابطه با گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite را در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شرکت ایده برتر در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 9 lite با ظرفیت 64 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی