ماشین حساب کاسی Casi MD-292
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی MD-292

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-292

بسیاری از کارکنان محیط های اداری، شرکت ها، سازمان ها، محیط های فروشگاهی و مغازه ها در فعالیت های روزمره خود به ماشین حساب نیاز پیدا می کنند. ماشین حساب کاسی Casi MD-292 برای چنین محیط هایی بسیار مناسب بوده و تمام توقعات شما از یک ماشین حساب ساده اما با کیفیت را برآورده می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-292

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ماشین حساب کاسی MD-292 را مجهز بودن آن به دو صفحه نمایش دانست. نمایشگر دوم این دستگاه برای نمایش ارقام و محاسبات در حال انجام به مشتری مورد کاربرد دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو صفحه نمایش این ماشین حساب قابلیت نمایش 14 رقم را دارند و نمایش ارقام بر روی آنها به صورت هم زمان انجام می شود.

ماشین حساب کاسی اداری MD-292 از قابلیت کنترل و تصحیح محاسبات نیز برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا 112 مرحله محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت نیاز آنها را تصحیح کنید. از این جهت این ماشین حساب برای انجام محاسبات پایه ای در تعداد بالا گزینه بسیار مناسبی است.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-292

ماشین حساب کاسی Casi MD-292

منبع تغذیه ماشین حساب کاسی MD-292 باتری می باشد. ضمن اینکه این ماشین حساب قادر است تا در هنگام ضعیف شدن یا اتمام باتری، انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین نماید. همچنین اگر برای مدتی از ماشین حساب MD-292 استفاده نکنید، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و به این صورت در مصرف باتری صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کاسی Casi MD-292

ماشین حساب کاسی Casi MD-292 در ابعاد 235*160 میلی متر و وزن 310 گرم ارائه شده و یک ماشین حساب 14 رقمی رومیزی به حساب می آید. بنابراین اگر قصد خرید ماشین حساب فروشگاهی دارید و به دنبال یک ماشین حساب رومیزی و جمع و جور هستید، این دستگاه به کارتان خواهد آمد.

ماشین حساب کاسی Casi MD-292

از جمله امکانات ماشین حساب رومیزی کاسی MD-292 می توان به قابلیت انجام محاسبات پایه ای، محاسبه جذر و درصد و تعریف فرمول های ساده ریاضی با آن اشاره کرد که برای مصارف روزمره در محیط های اداری و فروشگاهی قابل قبول به نظر می رسد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کلیدهای پلاستیکی و مقاوم ماشین حساب فروشگاهی Casi MD-292 است که از دوام بالایی برخوردارند و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود.

 

ماشین حساب کاسی Casi MD-292

 

شما می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسی MD-292 و نحوه خرید آن را کسب نمایید. همچنین می توانید نظرات و تجربیات خود در رابطه با استفاده از این محصول را از طریق ثبت در قسمت «نظرات» با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-292





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی