ماشین حساب کاسی Casi CA-1189
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CA-1189​

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باطری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-1189

ماشین حساب کاسی Casi CA-1189 یک ماشین حساب چاپگردار است که یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به شمار می آید و برای استفاده در فروشگاه ها و مغازه ها گزینه ای بسیار ایده آل است.

این ماشین حساب علاوه بر قابلیت انجام محاسبات پایه ای و روزمره، از قابلیت تعریف فرمول های ساده جهت محاسبه قیمت خرید یا فروش محصول، مالیات، حاشیه سود، انجام محاسبات آماری و مواردی از این دست بهره می برد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-1189

پس اگر قصد خرید ماشین حساب فروشگاهی یا ماشین حساب برای مغازه را دارید و در جستجوی ماشین حسابی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، ماشین حساب چاپگردار کاسی Casi CA-1189 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

ماشین حساب کاسی Casi CA-1189

همان طور که اشاره شد، ماشین حساب کاسی Casi CA-1189 به چاپگر مجهز است و امکان چاپ محاسبات انجام شده به صورت دو رنگ را در اختیار شما می گذارد. چاپگر تعبیه شده در این ماشین حساب رومیزی با چاپگر قادر به چاپ با سرعت 3.5 خط در ثانیه است که برای یک ماشین حساب رومیزی و ساده سرعت قابل توجهی به شمار می آید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که رول کاغذ مورد استفاده این پرینتر در خارج از دستگاه و در قسمت بالایی صفحه نمایش نصب می شود.

صفحه نمایش ماشین حساب فاکتور زن کاسی CA-1189 از نوع 12 رقمی است و امکان نمایش ارقام به صورت تفکیک شده بر روی آن وجود دارد. این صفحه نمایش از وضوح و میزان روشنایی قابل قبولی برخوردار است و در محیط های روشن از کیفیت نمایش آن کاسته نمی شود.

ماشین حساب کاسی Casi CA-1189

از جمله دیگر ویژگی های ماشین حساب حرفه ای کاسی CA-1189 می توان به خاموش شدن خودکار در صورت بدون استفاده ماندن، تأمین انرژی از طریق باتری و نور محیط و ذخیره سازی محاسبات انجام شده اشاره کرد.

ماشین حسابضد ضربه کاسی CA-1189 از کیفیت ساخت مطلوبی نیز بهره می برد و از پلاستیک مقاوم در ساخت بدنه و دکمه های آن استفاده شده است. از این جهت این ماشین حساب در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع مقاوم می باشد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

برای دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار  و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با خرید ماشین حساب فروشگاهی کاسی مدل Casi CA-1189 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

ماشین حساب کاسی Casi CA-1189





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی