کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC 55

طول کابل: 1 متر
نوع رابط: microUSB
دستگاه سازگار: گوشی ها و تبلت های اندرویدی و تمام دستگاه های دارای درگاه microUSB

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر

اگر به یک کابل شارژ پر سرعت و با دوام برای شارژ گوشی موبایل و تبلت اندرویدی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دارای درگاه micro USB و همچنین انتقال اطلاعات از این دستگاه ها به لپ تاپ و کامپیوتر احتیاج دارید، کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC55 انتخاب بسیار ایده آلی برای شما است. 

 کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر به رابط میکرو USB مجهز بوده و طرف دیگر آن از نوع USB است. بنابراین به راحتی می توانید دستگاه خود را از طریق آن به لپ تاپ، کامپیوتر و پاوربانک جهت شارژ یا انتقال دیتا متصل نمایید.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر

در ساخت کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC55 از نودل و فناوری فلت یا تخت استفاده شده که مقاومت بالایی به آن در برابر گره خوردگی، کشیدگی، در هم پیچیدن یا پارگی بخشیده است.

کابل میکرو یو اس بی تسکو مدل TC 55 دارای طول یک متر می باشد و از سرعت بسیار بالایی در انتقال اطلاعات بهره می برد. علاوه بر این امکان استفاده از کابل Micro USB تسکو  به منظور شارژ سریع گوشی برای شما وجود دارد.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر

طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب یکی دیگر از مشخصات کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 55 طول 1 متر است. این کابل یک متری به صورت دو رنگ و با بدنه آبی و سری های سفید به بازار عرضه شده و برای کسانی که در کنار دوام و سرعت بالا، ظاهر کابل نیز برایشان مهم است، کابل شارژ و دیتا اندرویدی تسکو TC 55 گزینه ایده آلی می باشد.

جهت دریافت قیمت کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو مدل TC 55 و اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس حاصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی