دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما LH150

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 1080*1920
شدت روشنایی: 1300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 160000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما LH150

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای شرکت در یک جلسه یا همایش اداری خارج از محل کار خود، نیاز به حمل ویدئو پروژکتور به منظور نمایش اسلایدهای پاورپوینت یا فایل های PDF داشته باشید. در این شرایط دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150 می تواند کاملا به کار شما بیاید. این ویدئو پروژکتور با وزن 2.1 کیلوگرمی و ضخامت 57 میلی متری خود، یکی از مناسب ترین پروژکتورهای قابل حمل است که به شما اجازه می دهد تا آن را مانند لپ تاپ در کیف خود گذاشته و با خود حمل نمایید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما LH150

ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما LH150 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. این فناوری باعث می شود تا تصاویر با بالاترین نسبت کنتراست دستگاه 160000:1 به نمایش درآیند و رنگ مشکی موجود در تصویر از عمق بالایی برخوردار باشد. این ویژگی به خصوص برای نمایش متن های سیاه و سفید در جلسات اداری کاربرد بالایی دارد و باعث به نمایش درآمدن متون با میزان خوانایی و وضوحی عالی می شود. اگر به اطلاعات بیشتری در رابطه با تکنولوژی DLP نیاز دارید، مقاله مقایسه و بررسی ویدئو پروژکتور DLP، LCD و LED را مطالعه کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma LH150

با استفاده از ویدیو پروژکتور پرتابل اپتما مدلOptoma LH150 از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید. این ویدیو پروژکتور دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد. شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150 برابر با 1300 لومن است و در اتاق های تاریک و کم نور تصاویری درخشان و شفاف به شما ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین کیفیت، قبل از آغاز نمایش تصاویر با این پروژکتور چراغ های اتاق را خاموش کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma LH150

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور اپتما LH150 به قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و 20 درجه افقی مجهز می باشد، نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به راحتی انجام می شود. با استفاده از این ویژگی می توانید این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma را در زوایای مختلف نسبت به پرده نمایش قرار دهید و محل نصب آن را متناسب با محدودیت فضای دردسترس برای نصب انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپتما LH150 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 150 اینچ است که برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش بین 0.8 تا 4 متر باید باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150 به دو اسپیکر داخلی با توان 4 وات مجهز است که قابلیت پخش صدا به صورت استریو را دارد. این اسپیکرها در اتاق های نسبتا بزرگ صدایی مناسب و قوی را به شما ارائه می دهند؛ اما اگر به صدای با کیفیت تری احتیاج دارید، می توانید این ویدئو پروژکتور را از طریق بلوتوث به اسپیکرهای بدون سیم متصل نمایید. از لحاظ پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما  LH150در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به دو پورت HDMI (شامل MHL)، دو پورت USB و خروجی صدا مجهز است. بنابراین شما قادر هستید تا لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی های موبایل و به طور کلی تمام دستگاه های دارای درگاه HDMI و USB را به این دیتا پروژکتور اپتما متصل نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150

طول عمر بالای لامپ یکی دیگر از مشخصات ویدیو پروژکتور Optoma LH150 است که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل LH150 تا 30 هزار ساعت نیازی به تعویض یا تعمیر ندارد که برای یک ویدئو پروژکتور قابل حمل بسیار مطلوب می باشد. از آنجا که ویدئو دیتا پروژکتور اپتما LH150 از نوع قابل حمل است، انرژی مورد نیاز آن از باتری داخلی آن تأمین می شود. این باتری دارای ظرفیت 12 هزار میلی آمپر ساعت است و تا 2.5 ساعت نمایش مداوم می توان از آن بهره برد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150

برای اطلاع از قیمت روز ویدئو پروژکتورها و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور اپتما LH150 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma LH150 را دارید، تجربیات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma LH150





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی