پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون WF-C17590

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید:
75 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 75 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: استاندارد 11*17 اینچ

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590 یکی از پرینترهای قدرتمند و با دوام موجود در بازار است که برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر و کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین، گزینه ای ایده آل به شمار می آید. این پرینتر که از جمله انواع پرینترهای جوهر افشان محسوب می شود در زمینه های پرینت، کپی، اسکن و فکس کاربرد دارد و شما با پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه، از قابلیت های چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند خواهید شد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590

سرعت چاپ عالی، پشتیبانی از اتصال وایرلس و مجهز بودن به اسکنر حرفه ای بخشی از ویژگی هایی است که باعث شده تا چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590 به یکی از پرینترهای جوهر افشان پرفروش تبدیل شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون WF-C17590

یکی از مهم ترین مشخصه های پرینتر چهار کاره اپسون WF-C17590 سرعت بالای چاپ آن است. این دستگاه قادر به انجام پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی با سرعت 75 برگ در دقیقه در هر دو حالت یک رو و دو رو است و کاملا برای کپی و پرینت های متوالی در تعداد زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. اما سرعت بالا باعث افت کیفیت چاپ پرینتر جوهرافشان اپسون WF-C17590 نشده و تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی و وضوحی مناسب برخوردارند. این پرینتر از یکی از تکنولوژی های به روز در چاپ جوهر افشان (PrecisionCore) و میزان رزولوشن 2400*600 dpi بهره می برد که برای یک پرینتر سریع و حرفه ای بسیار مناسب به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون WF-C17590

بر روی بدنه چاپگر چهار کاره اپسون WF-C17590 پورت USB 3.0 تعبیه شده که امکان اتصال پرینتر به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل USB را با بالاترین سرعت فراهم می آورد. همچنین این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson از قابلیت استفاده در شبکه های کابلی برخوردار است و می توان چند دستگاه مختلف را به صورت هم زمان از طریق شبکه به آن متصل نمود. اما اگر امکان کابل کشی و راه اندازی شبکه برای شما مقدور نبود، می توانید دستگاه های مورد نظر خود را از طریق وای فای به صورت مستقیم به پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون WF-C17590 متصل نمایید. این ویژگی کاربردی باعث صرفه جویی در هزینه های شما شده و باعث می شود تا بتوانید فایل های موجود بر روی گوشی یا تبلت خود و مشتریانتان را در سریع ترین زمان چاپ کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون WF-C17590

دیگر راه ارتباطی، ارتباط وایرلس با پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590 استفاده از فناوری NFC است. برای این منظور تنها کافی است تا گوشی یا تبلت خود را که دارای این فناوری هستند، به بدنه این پرینتر جوهر افشان چهار کاره نزدیک کنید تا اتصال برقرار شود. پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590 با سرویس های ارائه دهنده فناوری پرینت از راه دور نیز سازگار است. با استفاده از این سرویس ها قادر هستید تا در هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های مورد نظر خود جهت چاپ را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کنید. از جمله مهم ترین این سرویس ها که با چاپگر جوهر افشان اپسون WF-C17590 سازگار هستند، می توان به Google Cloud Print، Mopria، Epson Email Print و Epson iPrint App اشاره کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson WF-C17590

گنجایش بالای کاغذ یکی از ویژگی های اساسی پرینتر جوهرافشان مدل Epson WF-C17590 است که باعث شده تا این دستگاه برای انجام چاپ های سنگین بسیار مناسب باشد. این پرینتر دارای 4 سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی است و امکان استفاده از یک سینی بزرگ 3000 برگی نیز به صورت اختیاری در آن وجود دارد. بنابراین این پرینتر اپسون EPSON گنجایش قرارگیری 2350 کاغذ در حالت استاندارد و 5350 کاغذ در صورت استفاده از سینی اختیاری را دارد و خیال شما را بابت قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه در حین چاپ راحت می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson WF-C17590

در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590 از دو کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های T887 استفاده شده است. ظرفیت چاپ هر یک از این کارتریج ها برابر با 50 هزار برگ می باشد و برای مدتی طولانی احتیاجی به صرف هزینه اضافی برای تعویض کارتریج نخواهید داشت.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590

همان طور که اشاره شد، پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590 قابلیت اسکن را نیز دارد و دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ می باشد. این اسکنر با رزولوشن نوری 1200 dpi قادر به تهیه اسکن از اسناد شما به صورت رنگی و سیاه و سفید با سرعت 60 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 110 تصویر در دقیقه در حالت دو رو می باشد و اغلب قابلیت های یک اسکنر حرفه ای رومیزی را به شما می دهد. از جمله ویژگی های این اسکنر می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده بر روی فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB، سرویس های ابری و اکانت ایمیل و همچنین ویرایش تصاویر اسکن شده مانند حذف سایه ها و سوراخ های اسناد پانچ شده و تنظیم تراکم و غلظت رنگ اشاره کرد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590 در زمینه ارسال و دریافت فکس نیز کارایی بالایی دارد و امکان فکس به ایمیل، فکس به فولدر، ارسال پس از وارد کردن رمز عبور، بهبود کیفیت سند قبل از ارسال و ذخیره فکس های ارسال یا دریافت شده در Inbox را به شما می دهد.

همان طور که مشاهده می کنید. پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون WF-C17590 از قابلیت های فراوانی بهره می برد و شاید در نگاه اول کار با آن و استفاده از امکانات آن در نظر شما مشکل بیاید. اما از آنجا که این پرینتر به یک صفحه نمایش بزرگ 9 اینچی، لمسی و تمام رنگی مجهز است، کار با آن حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان است و به همان آسانی که با گوشی یا تبلت خود کار می کنید، قادر به استفاده از چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون WF-C17590 خواهید بود.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان چند کاره اپسون Epson WF-C17590 و همچنین خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-C17590





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی