گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 7A

رنگ : مشکی، طلایی، آبی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Adreno 505
سایز صفحه نمایش: 5.7 اینچ

معرفی موبایل هوآوی  Honor 7A

کمپانی هوآوی در سال 2018 از سری گوشی های آنر خود از گوشی موبایل Honor 7A رونمایی کرد. این گوشی که از جمله گوشی های میان رده هوآوی محسوب می شود، توانسته با کیفیت ساخت مطلوب، طراحی ظاهری زیبا و کاربرپسند و قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کند. به طوری که بسیاری از کسانی که قصد تهیه یک گوشی مقرون به صرفه را دارند، گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت را در مقایسه با دیگر گوشی های میان رده موجود در بازار انتخاب می کنند.

معرفی موبایل هوآوی  Honor 7A

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7A

گوشی هوآوی Honor 7A دارای ابعاد 152.4 * 73 * 7.8 میلی متر و وزن 150 گرم است. این ضخامت و وزن نسبتاً کم یکی از مزیت های این گوشی به شمار می آید و باعث شده تا در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن در طول روز احساس خستگی نکنید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7A

بدنه گوشی Honor 7A از آلومینیوم ساخته شده و خبری از پلاستیک در آن نیست. بنابراین در هنگام کار با آن حس استفاده از یک گوشی بالارده به شما دست خواهد داد! این گوشی با وجود فلزی بودن بدنه، مقاومت قابل توجهی در برابر به جا ماندن اثر انگشت و خط و خش دارد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این موبایل با کیفیت هواوی در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 7A

پنل پشتی موبایل Honor 7A شامل دوربین های دوگانه، حسگر اثر انگشت و لوگو آنر است و از طراحی شیک و زیبایی بهره می برد. قسمت جلویی گوشی نیز شامل صفحه نمایش بزرگ این گوشی می شود که حدود 75.4 درصد از سطح این قسمت را پوشانده و میزان حاشیه های اطراف آن به خصوص در کناره ها کم است. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با گوشی موبایل تمام تمرکز شما به محتوای درحال نمایش بر روی نمایشگر جلب شود و از کار با گوشی لذت ببرید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هوآوی Honor 7A

گوشی موبایل هوآوی  Huawei Honor 7A دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS LCD است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. این صفحه نمایش تمام لمسی دارای رزولوشن 720 * 1440 پیکسل است و تراکم 282 پیکسل به ازای هر اینچ را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که صفحه نمایش گوشی هوآوی Honor 7A در کاربری های روزمره و عادی کارایی قابل قبولی از خود نشان می دهد؛ اما اگر از طرفداران تماشای فیلم ها و ویدئوهای باکیفیت با گوشی هستید، چندان بر روی آن حساب باز نکنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هوآوی  Honor 7A

البته گوشی انر 7A برای علاقه مندان به عکاسی می تواند انتخاب مناسبی باشید. این گوشی به یک دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسل مجهز است و از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار، فلش LED، ثبت تصاویر به صورت پانوراما و HDR و فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی بهره می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که سنسور 2 مگاپیکسلی این دوربین برای عمق بخشیدن به تصاویر و ثبت جزئیات مورد استفاده قرار می گیرد و امکان عکاسی مستقل با آن وجود ندارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هوآوی Honor 7A

دوربین سلفی گوشی Huawei Honor 7A نیز از نوع 8 مگاپیکسلی است و اگر از علاقه مندان به عکس سلفی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی هستید، این دوربین تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده می کند. در حالت کلی دوربین های گوشی انر 7A هواوی برای یک گوشی میان رده بسیار مناسب هستند، اما نباید از آنها انتظار امکانات پیشرفته گوشی های پرچمدار را داشته باشید!

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7A

اگر عملکرد سریع و روان گوشی در انجام کاربری های معمولی و روزمره مانند گوش دادن به موسیقی، ارسال SMS و برقراری تماس، گشت زنی در اینترنت، چک کردن شبکه های اجتماعی و کارهایی مانند این برایتان مهم است، موبایل انر 7A انتخاب مناسبی برای شما است.

شرکت هوآوی در گوشی انر 7 ای از تراشه میان رده اسنپ دراگون 430 استفاده کرده که به یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 مجهز می باشد. این تراشه به شما اجازه می دهد تا برنامه های معمولی و نه چندان سنگین را به راحتی در گوشی خود اجرا کنید و نیم نگاهی هم به انجام بازی داشته باشید. ضمن اینکه این مشخصات سخت افزاری برای کار با سیستم عامل گوشی هوآوی Honor 7A که نسخه 8.0 اندروید (اوریو) می باشد، مناسب است و تجربه ای لذت بخش در حین استفاده از گوشی را برای شما رقم می زند.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 7A

گوشی هوآوی Honor 7A در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایت عرضه شده است. نسخه 16 گیگابایتی این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و نسخه 32 گیگابایتی آن در دو ورژن با حافظه های رم 2 و 3 گیگابایت در بازار موجود است. اگر این میزان حافظه برای ذخیره عکس ها و آهنگ های شما کافی نبود، می توانید از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در گوشی خود استفاده کنید و ظرفیت حافظه آن را ارتقا دهید.

قابیلت های گوشی همراه هوآوی Honor 7A

باتری به کار رفته در گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت از نوع لیتیوم پلیمری می باشد و 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری در کارهای روزمره پاسخگوی نیازهای شما است و نیازی به چند بار شارژ کردن آن در طول روز نخواهید داشت.

قابیلت های گوشی همراه هوآوی Honor 7A

این گوشی اندرویدی یک گوشی دوسیمکارته است و شما می توانید از دو سیمکارت در سایز نانو در آن بهره ببرید. ضمن اینکه برای کارت حافظه جانبی در این گوشی جایگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و امکان قرار دادن دو سیمکارت و کارت حافظه جانبی در گوشی به صورت هم زمان برای شما وجود دارد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت تقریباً از تمام قابلیت های یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده برخوردار است. به عنوان مثال این گوشی دارای امکاناتی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، حسگر اثر انگشت، قطب نما، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، ورودی 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف سروصدای محیطی می باشد و نیازهای روزمره شما را به خوبی برآورده می سازد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل و دریافت قیمت گوشی هوآوی Honor 7A به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 7A با ظرفیت 16 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی