ماشین حساب کاسی Casi 231
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی 231

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی 231

ماشین حساب کاسی Casi 231 برای کسانی که در کسب و کار روزمره خود به انجام محاسبات ساده ریاضی احتیاج دارند، انتخاب ایده آلی است. این ماشین حساب در ابعاد 174*128 میلی متر و وزن 200 گرم عرضه شده و در دسته ماشین حساب های اداری و رومیزی جای دارد.

نکته قابل توجه در رابطه با ماشین حساب اداری کاسی 231 این است که این دستگاه هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این ویژگی شما را از تعویض باتری تا 2 سال بی نیاز می کند و برای مدتی طولانی می توانید از آن با خیال راحت استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی 231

ماشین حساب رومیزی کاسی 231 قابلیت انجام محاسبات ساده ریاضی، جذرگیری، محاسبه درصد، کار با اعداد اعشاری و محاسبه اعشار، پاک کردن آخرین رقم ورودی و تصحیح و کنترل محاسبات قبلی انجام شده تا 99 مرحله را دارد. از این جهت اگر به محاسبات پیشرفته مهندسی و تخصصی نیازی ندارید، این ماشین حساب فروشگاهی کار شما را در فعالیت های روزانه راه خواهد انداخت.

ماشین حساب کاسی Casi 231

در ماشین حساب کاسی Casi 231 از یک صفحه نمایش 12 رقمی با قابلیت نمایش اعشار و نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی استفاده شده است. این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و ارقام موجود بر روی آن به آسانی قابل مشاهده هستند.

مجهز بودن به صفحه فلزی و کلیدهای پلاستیکی یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب ساده کاسی 231 است. این ماشین حساب از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در مقابل ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد.

ماشین حساب کاسی Casi 231

در مجموع می توان گفت که ماشین حساب ضد ضربه کاسی 231 یکی از مدل های ساده و پایه ای موجود در بازار است که با توجه به قیمت ارزان آن، امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع ماشین حساب فروشگاهی و همچنین نحوه خرید ماشین حساب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi 231





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی