تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M682z
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M682z یک پرینتر لیزری قدرتمند و چندکاره است که مناسب استفاده کاربری هایی با حجم کاری سنگین می باشد چرا که این پرینتر از توان انجام حداکثر 120 هزار پرینت در طول ماه برخوردار می باشد و در انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد کارایی بالایی دارد.

علاوه بر پرینت می توان از پرینتر HP M682z به منظور کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس نیز بهره برد. مجهز بودن به وای فای، سرعت بسیار مطلوب چاپ و کپی و گنجایش بالای کاغذ ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت پرینتر HP M682z در میان کاربران شده اند.

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M682z

پرینت و کپیِ سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک از مزایای پرینتر HP M682z است و البته سرعت بالای چاپ یکی از ویژگی های اصلی این پرینتر لیزری به شمار می رود که در ادامه تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP MFP M682z به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی HP M682z

این پرینتراز سرعت چاپ و کپی متوالی برابر با 60 برگ در دقیقه در هر دو حالت یک رو و دو رو بهره می برد و کاملاً برای استفاده در حجم کاری سنگین مناسب است.

مزایای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی HP M682z

در کنار سرعت بالا، کیفیت چاپ نیز از ویژگی های برجسته پرینتر لیزری اچ پی مدل HP M682z به شمار می رود. رزولوشن پرینت این دستگاه چهار کاره برابر با 1200 * 1200 dpi و رزولوشن کپی آن 600 * 600 dpi است که باعث شده تا خروجی های چاپ یا کپی شده با آن از وضوح و کیفیتی عالی برخوردار باشند.

پرینتر HP M682z دارای دو سینی با ظرفیت 550 برگ و سینی بزرگ با ظرفیت 2000 برگ است و شما می توانید از کاغذهایی در اندازه حداکثر A4 در آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از پرینتر لیزری اچ پی HP M682z

علاوه بر این پرینتر HP M682z به یک سینی چند منظوره 100 برگی نیز مجهز است و گنجایش کلی کاغذ آن برابر با 3200 برگ می باشد. از این جهت برای مدتی طولانی نیازی به قرار دادن چندباره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت.

صفحه نمایش 8 اینچی رنگی به کار رفته در پرینتر HP M682z که از نوع لمسی است، کار با دستگاه و اعمال تنظیمات را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان می کند.

قابلیت های پرینتر چهار کاره اچ پی HP M682z

از جمله قابلیت های این پرینتر لیزری چهار کاره رنگی قابلیت کپی می باشد، در هنگام کپی می توان به ویژگی تهیه کپی از کتاب و کارت شناسایی، بهبود کیفیت پس زمینه تصویر سند درحال کپی و تنظیم میزان شفافیت و کنتراست آن اشاره کرد.

پرینتر HP M682z از یک اسکنر تخت مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ برخوردار است که با سرعت 83 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 167 تصویر در دقیقه در حالت دو رو از اسناد مورد نظر شما به صورت سیاه و سفید و رنگی اسکن تهیه می نماید.

قابلیت های پرینتر چهار کاره اچ پی HP M682z

این اسکنر تمام امکانات یک اسکنر رومیزی اداری را در اختیار شما قرار می دهد که از میان آنها می توان از امکان ذخیره فایل خروجی در اکثر فرمت های رایج، توانایی تشخیص متون انگلیسی (OCR) و ارسال مستقیم فایل اسکن شده به سرویس های ابری، ایمیل، سرور FTP، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و فکس نام برد.

پرینتر چندکاره اچ پی HP M682z از قابلیت فکس نیز برخوردار است. میزان حافظه فکس اینپرینتر لیزری اچ پی HP برابر با 500 برگ و میزان رزولوشن آن 300 * 300 dpi می باشد که ارسال و دریافت فکس با کیفیتی قابل قبول را امکان پذیر می کند.

از لحاظ قدرت سخت افزاری نیز پرینتر HP M682z در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 1.5 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا به 3 گیگابایت) مجهز است. بنابراین در هنگام کار با دستگاه با مشکلاتی مانند کند شدن آن یا هنگ کردن مواجه نخواهید شد.

قابلیت های پرینتر چهار کاره اچ پی HP M682z

چاپگر لیزری اچ پی HP M682z راه های ارتباطی متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. این پرینتر به وای فای مجهز است و می توانید انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... را بدون نیاز به اپلیکیشن خاصی به صورت مستقیم به آن متصل کنید.

همچنین پرینتر اچ پی HP M682z به بلوتوث نیز مجهز است که به صورت محدود می توان از آن استفاده کرد. بر روی بدنه پرینتر لیزری اچ پی پورت های USB نیز تعبیه شده که قابلیت اتصال حافظه های USB به دستگاه و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آنها را ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که استفاده از پرینتر HP M682z در قالب شبکه های کابلی به صورت گروهی و تیمی هم امکان پذیر می باشد. پشتیبانی از سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria یکی دیگر از ویژگی های پرینتر HP M682z است.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 20 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی