ماشین حساب کاسی Casi CH-347
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CH-347

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CH-347

اگر به یک ماشین حساب ساده و معمولی برای انجام محاسبات روزمره خود احتیاج دارید، می توانید بر روی ماشین حساب کاسی Casi CH-347 حساب باز کنید. این ماشین حساب به دکمه های دو صفر، جذر، +/-، درصد و دکمه های مربوط به کار با ارقام ذخیره شده در حافظه، مجهز است و تمام نیازهای شما برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی را برطرف می کند.

ماشین حساب ساده کاسی CH-347 به صفحه نمایشی بزرگ و شفاف با قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم مجهز است و امکان نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده بر روی آن وجود دارد. با توجه به ابعاد 175 * 133 میلی متری و وزن 200 گرمی ماشین حساب کاسی CH-347، می توان آن را یکی از انواع ماشین حساب رومیزی دانست که برای استفاده در محیط های اداری، فروشگاه ها و مغازه ها و همچنین برای انجام امور حسابداری گزینه ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CH-347

ماشین حساب کاسی Casi CH-347

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب کاسی Casi CH-347 قابلیت آن در کنترل و تصحیح محاسبات قبلی می باشد. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود تا 120 مرحله از محاسبات انجام شده قبلی را مشاهده و در صورت بروز اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، منبع تغذیه ماشین حساب فروشگاهی کاسی CH-347 است. این دستگاه هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. این ویژگی باعث مصرف بسیار کم باتری می شود و برای ماه ها نیازی به تعویض باتری این ماشین حساب رومیزی نخواهید داشت.

در ساخت ماشین حساب ضد ضربه کاسی CH-347 از صفحه ای فلزی با پوشش آکرلیک استفاده شده که باعث مقاومت بالای این ماشین حساب در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی شده است. همچنین کلیدهای ماشین حساب حسابداری کاسی CH-347 دارای اندازه مناسبی هستند و باعث وارد کردن ارقام به شکلی سریع و دقیق می شوند.

ماشین حساب اداری کاسی CH-347 از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد و به صورت دو رنگ عرضه شده است. شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با خرید ماشین حساب رومیزی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» مطرح کنید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند.

ماشین حساب کاسی Casi CH-347





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 20 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی