دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا کالکتور پوینت موبایل PM60

سرعت اسکن: 300 اسکن بر ثانیه
بارکد قابل خواندن: دوبعدی و تک بعدی

معرفی دیتاکالکتور دوبعدی پوینت موبایل PM60

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60 یک دستگاه بارکد خوان سیار است که قابلیت اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را دارا می باشد. از این بارکد خوان بیسیم می توان در انواع محیط های صنعتی و غیرصنعتی مانند خرده فروشی، تولیدی، کارگاه، حوزه های کشاورزی، ساخت و ساز، بیمه و مشاغل سیار مانند پیک، حمل و نقل و ارسال استفاده کرد.

معرفی دیتاکالکتور دوبعدی پوینت موبایل PM60

دیتاکالکتور دو بعدی پوینت موبایل Point Mobile PM60 در ابعاد 156.9*75.6*25.8 میلی متر و وزن 340 گرم ارائه شده و می توان آن را مانند یک گوشی موبایل در جیب گذاشت و به آسانی با خود حمل کرد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد دیتا کالکتور پوینت موبایل PM60 مجهز بودن آن به صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی و رنگی و صفحه کلید می باشد که کار با این بارکد خوان وایرلس را بسیار آسان کرده است. رزولوشن این صفحه نمایش VGA برابر با 480*640 پیکسل و شدت روشنایی آن برابر با 600 نیتس می باشد. از این جهت می توان از هندهلد پوینت موبایل PM60 در فضای باز و در زیر نور خورشید نیز به راحتی استفاده کرد.

معرفی دیتاکالکتور دوبعدی پوینت موبایل PM60

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60 با سه سیستم عامل Windows Embedded Handheld 6.5 Professional، Windows Embedded CE 6.0 Professional یا Android 4.2.2 ارائه شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این بارکد اسکنر مجهز بودن آن به پردازنده مرکزی Cortex A8 با فرکانس یک گیگاهرتز و حافظه رم 512 مگابایتی است که باعث شده تا این بارکد خوان بیسیم حافظه دار از عملکردی کاملاً نرم، روان و سریع در هنگام کار با آن برخوردار باشد.

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60

همان طور که اشاره شد دیتاکالکتور بیسیم حافظه دار مدل Point Mobile PM60 یک دستگاه بدون سیم است و ارتباط آن با کامپیوتر به منظور انتقال اطلاعات جمع آوری از طریق وای فای و بلوتوث انجام می شود. از دیگر مشخصات هندهلد صنعتی پوینت موبایل PM60 می توان به مجهز بودن آن به GPS، NFC،دوربین 5 مگاپیکسلی، نشانگر دو رنگ LED برای آگاهی از بروز خطا و وضعیت دستگاه، جک 3.5 میلی متری صدا و پورت USB 2.0 اشاره کرد.

بارکد خوان دیتاکالکتور پوینت موبایل PM60 برای استفاده در شرایط محیطی سخت طراحی شده و در محدوده دمایی -20 تا +60 درجه سانتی گراد می توان از آن استفاده کرد. از این جهت بارکد اسکنر پوینت موبایل PM60 را می توان یک بارکد خوان بیسیم صنعتی دانست که برای استفاده در محیط های کاری مختلف گزینه ایده آلی به نظر می رسد.

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60

همچنین کیفیت ساخت بسیار مطلوب این بارکد خوان دو بعدی باعث شده تا بتوان از مقاوم بودن آن در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری اطمینان کامل داشت. برخورداری از باتری قدرتمند با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت یکی دیگر از مشخصات موبایل کامپیوتر صنعتی پوینت موبایل PM60 محسوب می شود که امکان استفاده سیار از آن به مدتی طولانی بدون نیاز به شارژ را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید برای دریافت قیمت دیتا کالکتور دو بعدی پوینت موبایل PM60 سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا به منظور مشاوره و راهنمایی جهت خرید دیتاکالکتور مناسب با اهداف کاری خود با کارشناسان فروش ایده برتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا کالکتور پوینت موبایل Point Mobile PM60





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 20 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی