ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کادیو KD-8837B

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8837B

برای کسانی که به انجام محاسبات مهندسی و حسابداری در کسب و کار خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه های سنگین برای خرید ماشین حساب منطقی به نظر نمی رسد. اگر تنها به انجام محاسبات پایه ای در مغازه، منزل یا اداره خود در طی فعالیت های روزمره و حسابداری احتیاج دارید، ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8837B

این ماشین حساب دارای صفحه نمایشی بزرگ و 12 رقمی است که از میزان روشنایی مطلوبی بهره می برد. این نمایشگر از قابلیت نمایش اعداد اعشاری و نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی برخوردار است و از میزان وضوح آن در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط کاسته نمی شود.

منبع تغذیه ماشین حساب ساده کادیو KD-8837B یک باتری قلمی است. به منظور صرفه جویی در میزان مصرف باتری، این ماشین حساب فروشگاهی به قابلیت خاموش شدن خودکار مجهز می باشد. به این صورت که اگر برای مدتی از آن استفاده نشود، به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-8837B

ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B

از جمله قابلیت های ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B می توان به انجام محاسبات ساده ریاضی، محاسبه درصد، ذخیره سازی محاسبات و کار با ارقام ذخیره شده در حافظه و محاسبه اعداد اعشاری اشاره کرد. در مجموع این ماشین حساب برای استفاده در کارهای روزمره طراحی شده و از قابلیت های چندانی برخوردار نیست.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات ماشین حساب اداری کادیو KD-8837B را کیفیت ساخت مطلوب آن دانست. این ماشین حساب در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع و خراشیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

کلیدهای ماشین حساب رومیزی کادیو KD-8837B دارای اندازه بزرگی هستند و باعث می شوند تا وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع ماشین حساب فروشگاهی و همچنین نحوه خرید ماشین حساب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-8837B





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی