ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کادیو KD-3870B

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-3870B

ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است که برای انجام محاسبات روزمره گزینه ای کاملا مناسب به شمار می آید. این ماشین حساب برای کسانی عرضه شده که قصد پرداخت هزینه های سنگین را ندارند و در عین حال به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره به منظور انجام محاسبات پایه ای هستند. ماشین حساب ساده کادیو KD-3870B به دکمه های اعداد، چهار عمل اصلی، جذر، +/-، درصد، دو صفر و دکمه های مربوط به کار با حافظه مجهز می باشد و قابلیت هایی مانند انجام محاسبات ساده ریاضی، محاسبه درصد و کار با اعداد اعشاری را در اختیار شما می گذارد.

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کادیو KD-3870B به صورت شیب دار طراحی شده و از وضوح و میزان روشنایی مطلوبی بهره می برد. بنابراین ارقام به صورتی کاملا واضح بر روی آن قابل مشاهده خواهند بود و در اتاق های روشن و پر نور از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که صفحه نمایش ماشین حساب اداری کادیو KD-3870B قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و امکان نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی و نمایش اعداد اعشاری بر روی آن وجود دارد.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B

ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B در ابعاد 20*150*115 میلی متر و وزن تنها 100 گرم ارائه شده و به راحتی می توان آن را در کیف گذاشت و با خود حمل کرد. این ماشین حساب دارای بدنه ای مقاوم در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و سقوط از ارتفاع است و در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B

کلیدهای ماشین حساب ضد ضربه کادیو KD-3870B یکی دیگر از نقاط قوت آن هستند که دارای اندازه ای بزرگ بوده و وارد کردن ارقام را برای شما بسیار آسان می کنند. با استفاده از این کلیدها می توانید با سرعت و دقت بالایی با ماشین حساب کار کنید و درصد خطای شما در حین وارد کردن اعداد کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ماشین حساب فروشگاهی و همچنین نحوه خرید ماشین حساب می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-3870B





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی