کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل رابط تسکو TSCO TC01

طول کابل: 1.5 متر
نوع کابل:  USB 2/0

کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر

گاهی اوقات در بسته بندی پرینتر خریداری شده، کابل مخصوص اتصال به کامپیوتر وجود ندارد و شما نیاز دارید تا کابل رابط پرینتر را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کابل پرینتر تسکو TC 01 یکی از کابل های مرغوب و مقرون به صرفه موجود در بازار است که راه حل مناسبی برای این مشکل به حساب می آید. این کابل رابط دارای طول 1.5 متر می باشد و برای استفاده های خانگی و اداری کاملاً مناسب است.

کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر

کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر مجهز به رابط USB 2.0 می باشد و می توان از آن برای اتصال انواع پرینتر به کامپیوتر یا لپ تاپ بهره برد. توجه داشته باشید که این کابل پرینتر با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و به راحتی می توان از آن در اتصال به دستگاه های مختلف استفاده کرد.

یکی از ویژگی های مهم کابل رابط پرینتر تسکو TC 01 طراحی آن به صورت فلت یا تخت است. این ویژگی باعث می شود تا مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن برای این کابل رخ ندهد و استفاده از آن راحت باشد. همچنین با توجه به اینکه روکش کابل پرینتر تسکو مدل TSCO TC 01 از PVC ساخته شده، می توان از دوام بالای آن در مقابل کشیدگی، قطعی و پارگی اطمینان کامل داشت.

کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر

کابل پرینتر 1.5 متری تسکو مدل TSCO TC 01 از سرعت بسیار مطلوبی در انتقال اطلاعات بین چاپگر و کامپیوتر بهره می برد و به سریع تر انجام شدن پرینت فایل های شما کمک زیادی می کند. توجه داشته باشید که کابل رابط تسکو TC 01 نقش عمده ای در سرعت انجام پرینت دارد و اگر از نوع مرغوب آن نباشد مشکلات زیادی را در این زمینه برای شما ایجاد خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و خرید کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

کابل پرینتر تسکو TSCO TC 01 طول 1.5 متر





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی