دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب دینگ AT480-50

نحوه شناسایی : گوشی موبایل
ظرفیت اثر انگشت : ندارد
نمایشگر : ندارد

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-50

دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-50 یکی از دستگاه های کنترل تردد خاص و مدرن است که برای استفاده در شرکت های استارت آپی، شرکت های دانش بنیان، ادارات و سازمان های دارای پرسنل متوسط انتخاب ایده آلی است. نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه حضور و غیاب، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به امکاناتی است که در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-50

شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر در مقایسه با دستگاه های حضور غیاب سنتی، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50 را تهیه کرده و از تمام امکانات مورد نیاز برای ثبت ساعات ورود و خروج کارمندان بهره مند شوید.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Ding AT480-50

در دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-50 دیگر خبری از روش های معمولی و رایج برای کنترل تردد مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت مغناطیسی و کلمه عبور نیست و تشخیص کارمندان توسط دستگاه از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می شود. در واقع دستگاه کنترل تردد دینگ AT480-50 شامل یک دستگاه وایرلس و یک اپلیکیشن می شود.

برای آغاز به کار با دستگاه حضور و غیاب وایرلس دینگ AT480-50 تنها کافی است تا دستگاه وایرلس را به برق شهری متصل کنید و از کارمندان خود بخواهید تا اپلیکیشن مخصوص دستگاه را بر روی گوشی موبایل یا  تبلت خود نصب کنند.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Ding AT480-50

برای اینکه شناسایی کارمندان در هنگام تردد توسط دستگاه انجام شود، آنها باید در محدوده دستگاه وایرلس قرار بگیرند و وای فای دستگاه خود را روشن کنند. در صورتی که دسترسی به اینترنت همراه برای کارمندان فراهم نبود، مراحل ثبت ساعت ورود یا خروج از طریق پیامک و به صورت اتوماتیک توسط اپلیکیشن انجام می شود. همان طور که مشاهده می کنید، کار با دستگاه کنترل تردد هوشمند دینگ AT480-50 برای پرسنل بسیار آسان است و دیگر نیازی به معطل شدن در مقابل دستگاه حضور و غیاب برای تشخیص چهره یا اثر انگشت نخواهند داشت.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50 قابلیت نصب بر روی تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS را دارد و از رابط کاربری کاملاً فارسی و جذابی بهره می برد. بنابراین حتی افراد تازه کار هم از کار با آن لذت خواهند برد!

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50

دستگاه حضور غیاب دینگ AT480-50 امکانات زیادی را نیز در اختیار مدیران قرار می دهد که از میان آنها می توان به امکان تعریف و ایجاد پروفایل کاربری برای حداکثر 50 کاربر، مشاهده لحظه ای وضعیت تردد پرسنل، امکان تعریف شیفت کاری و ساعات استراحت، نهار و مأموریت، قابلیت محاسبه میزان کارکرد، مرخصی، اضافه کاری و کسر کار برای هر یک از پرسنل به صورت جداگانه، امکان تأیید یا رد درخواست مرخصی ها توسط مدیر در هر لحظه، گزارش گیری آنلاین روزانه و ماهانه و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین امکان تنظیم نرم افزار برای ارسال نوتیفیکیشن پس از هر ثبت تردد موفقیت آمیز وجود دارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که اطلاعات ثبت شده دردستگاه حضور غیاب بی سیم دینگDing AT480-50 بر روی سرورهای قدرتمند و مطمئن ابری (Cloud) ذخیره می شود و می توانید از امنیت آنها اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر استفاده از اپلیکیشن برای گزارش گیری، امکان استفاده از پنل مدیریت تحت وب نیز برای شما وجود دارد که با استفاده از آن می توانید گزارش های مورد نظر خود را در قالب فایل های اکسل یا PDF دریافت کنید.

برای خرید وقیمت دستگاه حضور غیاب می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان با شماره 73027-021 تماس بگیرید وهمچنین چنانچه در رابطه با دستگاه کنترل تردد پرسنل Ding AT480-50 نظر یا سؤال خاصی دارید، می توانید آنها را در بخش «نظرات» همین صفحه ثبت نمایید تا کارشناسان ایده برتر در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-50





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی