کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TC 89

طول کابل: 1.8 متر
نوع کابل: 3.5 میلی متری
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 یکی از کابل های انتقال صدای باکیفیت موجود در بازار است که دارای طول 1.8 متر می باشد. از این کابل برای اتصال انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا می توان بهره برد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر

معمولاً کابل های دارای طول بیش از یک متر با مشکلاتی مانند گره خوردگی و در هم پیچیدن مواجه می شوند و استفاده از آنها زیاد آسان نیست. اما با توجه به اینکه روکش به کار رفته در کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر از جنس پلاستیک PVC می باشد و با الگوبرداری از سیم تلفن ثابت طراحی شده است، این مشکلات در هنگام استفاده از آن به ندرت رخ خواهد داد و می توانید با خیالی آسوده بابت مقاومت این کابل در برابر قطعی و پارگی از آن استفاده نمایید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر

یکی از ویژگی های کابل انتقال صدای تسکو TC 89 نوع طراحی رابط های 3.5 میلی متری آن است. این رابط ها در یک سمت کابل به صورت مستقیم و در سمت دیگر آن به صورت 90 درجه طراحی شده اند که باعث اتصال آسان این کابل به دستگاه های مختلف در شرایط متفاوت می شود. لازم به ذکر است که از این کابل انتقال صدا می توان برای انتقال صدا از گوشی موبایل، تبلت و موزیک پلیر به سیستم پخش ماشین، استریوی خانگی و اسپیکر قابل حمل استفاده کرد.

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با کابل صدای تسکو TC89 این است که محل اتصال کابل به رابط ها در یک سمت با روکش پلاستیکی و در سمت دیگر با روکش فنری محافظت شده و بدین ترتیب از جدا شدن کابل از سری ها و پارگی در این قسمت ها جلوگیری می شود.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر

رابط های کابل انتقال صدا تسکو مدل TSCO TC 89 از جنس آلومینیوم با روکش طلا هستند و به خوبی نویزها و تداخل های سیگنال احتمالی را دفع می کنند. این کابل صدا در رنگ های سفید، سبز، قرمز و مشکی ارائه شده است.

برای دریافت قیمت کابل صدا AUX  تسکو مدل TSCO TC 89 طول 1.8 و کسب اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از سایت شرکت ایده برتر دیدن فرمایید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 89 طول 1.8 متر





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی