صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی زد ای سی کد 01

سایز مانیتور: 12 اینچ
کشو پول: ندارد 
صفحه نمایش ال سی دی : لمسی

معرفی صندوق فروشگاهی زد ای سی 01

صندوق فروشگاهی یکی از تجهیزات مهم و ضروری در انواع محیط های فروشگاهی و انبارداری می باشد و امروزه مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی برای همگان آشکار است. این دستگاه در واقع یک کامپیوتر کوچک و مجهز به نرم افزار حسابداری است که برای جمع آوری و ذخیره اطلاعات اجناس و خدمات، محاسبه مجموع قیمت و مبلغ قابل پرداخت و آماده سازی فاکتور جهت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01 یکی از انواع صندوق فروشگاهی موجود در بازار است که توانسته با عملکرد سریع و دقیق خود، طرفداران زیادی پیدا کند. این صندوق فروشگاهی لمسی در ابعاد 400*400*300 میلی متر و وزن 5 کیلوگرم عرضه شده و قابل استفاده بر روی میز پیشخوان انواع فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، سوپرمارکت ها و محیط هایی از این دست می باشد.

معرفی صندوق فروشگاهی زد ای سی 01

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی ZEC 01

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت زد ای سی کد 01 دارای پورت های ارتباطی تقریباً کاملی است و به راحتی می توان آن را از طریق کابل به فیش پرینترهای حرارتی، دستگاه های بارکد خوان و کشوی پول متصل نمود. توجه داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه ها، باید آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب و ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب سوپرمارکت سرعت عملکرد آن است. صندوق فروشگاهی زد ای سی کد 01 به سخت افزار قدرتمندی مجهز می باشد و در هنگام کار با آن می توانید از عملکرد سریع و روان آن بهره مند شوید. این ویژگی به خصوص در هنگامی که مشتریان برای محاسبه مجموع قیمت اجناس مورد نظرشان صف کشیده اند و منتظر خدمت رسانی شما هستند، کارایی بالایی دارد و می توانید با استفاده از صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01 و سرعت در ارائه خدمات، رضایت آنها را جلب نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی ZEC 01

برای کسانی که قصد آگاهی دقیق تر از ویژگی های سخت افزاری صندوق مکانیزه فروشگاهی زد ای سی کد 01 را دارند، باید بگوییم که این دستگاه به پردازنده مرکزی دو هسته ای سلرون ساخت اینتل، هارد دیسک SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و حافظه رم DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت مجهز است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم باعث ارائه عملکرد مطلوب این صندوق فروشگاهی لمسی شده اند.

صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01

از دیگر مشخصات صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01 می توان به صفحه نمایش 15 اینچی و تمام رنگی آن اشاره کرد که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات دلخواه را برای شما آسان کرده است. این صفحه نمایش از کیفیت بسیار مطلوبی در نمایش تصاویر و به خصوص متون مربوط به اطلاعات کالا یا خدمات دارد و محتوای به نمایش درآمده بر روی آن کاملاً واضح و خوانا خواهد بود. مورد دیگری که باید در این رابطه به آن اشاره کنیم این است که صفحه نمایش به کار رفته در پوز فروشگاهی زد ای سی کد 01 از نوع لمسی می باشد و از دقت و سرعت پاسخدهی بسیار مطلوبی بهره می برد.

صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01

همچنین قابلیت نصب و استفاده از نمایشگر دوم در صندوق مکانیزه فروشگاهی زد ای سی مدل ZEC 01 وجود دارد و شما می توانید از یک صفحه نمایش 15 اینچی به منظور نمایش اطلاعات و قیمت اجناس به مشتری در حین کار با دستگاه بهره ببرید.

شما می توانید برای خرید صندوق فروشگاهی متناسب با نوع کسب و کار خود با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و همچنین جهت دریافت قیمت صندوق فروشگاهی لمسی کد ZEC 01 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

صندوق فروشگاهی زد ای سی ZEC 01





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 22 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی