صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پوزبانک DCR X86

سایز مانیتور: 9.7 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد، TFT LCD, LED Backlight

معرفی صندوق فروشگاهی پوزبانک DCR X86

اگر به یک صندوق فروشگاهی سریع، دقیق و همه کاره احتیاج دارید، صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86 انتخاب مناسبی برای شما است. این صندوق فروشگاهی به پرینتر حرارتی جهت چاپ فاکتور و رسید مشتری مجهز است و برای استفاده در فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های پوشاک و محیط هایی از این دست طراحی و عرضه شده است.

معرفی صندوق فروشگاهی پوزبانک DCR X86

 

طراحی بسیار جمع و جور و مدرن صندوق فروشگاهی پوز بانک DCR X86 باعث شده تا بتوان آن را بر روی میز قرار داد و از آن در محیط های کاری کوچک و دارای فضای محدود به سادگی استفاده نمود.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK DCR X86

یکی از ویژگی های مهم صندوق مکانیزه فروشگاهی پوزبانک DCR X86 توانایی آن در ارائه خدمات به شکلی سریع و دقیق و با کمترین میزان مصرف انرژی است. دلیل این امر نوع سخت افزار به کار رفته در این صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank می باشد.

صندوق مکانیزه فروشگاهی POSBANK DCR X86 به یک مادربرد بدون فن مجهز است که علاوه بر اینکه باعث بی صدا بودن آن در حین کار شده، باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. از دیگر مشخصات سخت افزاری صندوق فروشگاهی پوزبانک DCR X86 باید به پردازنده مرکزی آن اشاره کنیم که ساخت اینتل و مدل سلرون J1900 است. این پردازنده مرکزی دارای چهار هسته با سرعت 2.0 گیگاهرتز می باشد و کارایی بالایی در انجام پردازش های سریع و دقیق از خود نشان می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK DCR X86

مجهز بودن به حافظه رم DDR3 با ظرفیت 2 گیگابایت و هارد دیسک SSD با ظرفیت 64 گیگابایت مشخصات دیگر صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل DCR X86 هستند که باعث شده اند تا بتوانید با سرعت بالایی به کار مشتریان خود رسیدگی کنید.

همان طور که اشاره شد، صندوق مکانیزه فروشگاهی پوزبانک DCR X86 دارای پرینتر حرارتی داخلی نیز هست و بلافاصله پس از جمع آوری اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده به مشتری و آماده شدن فاکتور، قادر به چاپ رسید می باشد. پرینتر به کار رفته در این صندوق فروشگاهی از نوع حرارتی و مجهز به برش دهنده اتوماتیک است و با سرعت بین 200 تا 250 میلی متر قادر به چاپ فیش و رسید بر روی رول های کاغذ حرارتی می باشد. توجه داشته باشید که حداکثر عرض رول حرارتی صندوق فروشگاهی مدل POSBANK DCR X86 برابر با 80 میلی متر باید باشد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK DCR X86

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBANK DCR X86

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86 به یک صفحه نمایش 9.7 اینچی مجهز به نور پس زمینه LED می باشد و محتوای به نمایش درآمده بر روی آن شامل اطلاعات کالا و خدمات، قیمت، فاکتور و... از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار خواهند بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل و شدت روشنایی 300 cd/m2 می باشد و در محیط های روشن و پرنور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. صفحه نمایش به کار رفته در پوز فروشگاهی پوزبانک مدل DCR X86 تمام لمسی است و از دقت و سرعت پاسخدهی بسیار مطلوبی بهره می برد. 

در پشت صندوق فروشگاهی لمسی پوزبانک POSBANK DCR X86 مکانی برای تعبیه نمایشگر دوم تعبیه شده که می توان از آن برای نصب نمایشگری از نوع VFD برای نمایش اطلاعات به مشتری در حین کار با دستگاه استفاده کرد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBANK DCR X86

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86 به چهار پورت USB (شامل دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0)، سریال، LAN، DC، PS/2، VGA و خروجی صدا مجهز است و می توان آن را از طریق کابل به صفحه کلید، ماوس، نمایشگر خارجی، بارکد خوان و کامپیوتر متصل نمود. همچنین این صندوق فروشگاهی لمسی به درگاه مخصوص اتصال به کشوی پول مجهز می باشد و امکان اتصال آن به دستگاه کارتخوان وجود دارد.

شما می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با خرید صندوق فروشگاهی پوشاک و همچنین دریافت قیمت صندوق فروشگاهی لمسی پوزبانک DCR X86 را کسب نمایید.

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK DCR X86





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 22 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی