دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب دینگ AT480-5

نحوه شناسایی : گوشی موبایل
ظرفیت اثر انگشت : ندارد
نمایشگر : ندارد

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-5

دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-5 یکی از دستگاه های کنترل تردد متفاوت و خاص موجود در بازار است که برای شرکت های استارت آپی و کوچک با تعداد پرسنل کم گزینه ایده آلی به شمار می آید. پس اگر قصد صرف هزینه سنگین برای خرید دستگاه حضور و غیاب را ندارید و در جستجوی یک دستگاه حرفه ای با قابلیت های متعدد هستید، این دستگاه انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-5

دستگاه حضور غیاب دینگ AT480-5 متشکل از یک دستگاه وایرلس و یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS است و برای استفاده از آن تنها کافیست تا دستگاه وایرلس را به برق شهری متصل کرده و اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید!

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Ding AT480-5

برای کار با دستگاه حضور و غیاب وایرلس دینگ AT480-5 ابتدا مدیر مجموعه باید اپلیکیشن موبایل این دستگاه را بر روی گوشی خود نصب کند و از طریق آن به تعریف کارمندان برای آن اقدام نماید. لازم به ذکر است که در این مدل از دستگاه کنترل تردد، تعداد 5 کاربر متفاوت قابل تعریف می باشد.

پس از ایجاد پروفایل برای کارمندان در نرم افزار، آنها هم باید اپلیکیشن دستگاه را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند. برای اینکه ساعات ورود و خروج پرسنل توسطدستگاه حضور غیاب انلاین دینگ Ding AT480-5 ثبت شود، باید کارمندان در هنگام تردد در محدوده تحت پوشش دستگاه وایرلس قرار گیرند تا ارتباط بین نرم افزار و دستگاه از طریق وای فای برقرار شود. در صورتی که دسترسی به وای فای برای کارمندان در آن لحظه امکان پذیر نبود، نرم افزار به صورت خودکار صفحه ارسال پیامک را به آنها نشان داده و با ارسال کد رمزنگاری شده برای آنها ساعت تردد را ثبت می نماید.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Ding AT480-5

باید به این نکته اشاره کنیم که اطلاعات ثبت شده در نرم افزار دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5 بر روی سرورهای ابری ذخیره می گردد و از این جهت هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن آنها وجود ندارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5

مهم ترین مشخصه دستگاه حضور و غیاب آنلاین دینگ AT480-5 نرم افزار قدرتمند آن است که به مدیر مجموعه اجازه می دهد تا در هر موقعیت جغرافیایی که قرار دارد، بتواند به اطلاعات تردد کارمندان خود دسترسی داشته باشد. این نرم افزار امکاناتی از قبیل نمایش آنلاین وضعیت حضور و غیاب، تعریف شیفت های مختلف کاری برای هر کارمند، ثبت مکانیزه مرخصی ها و مأموریت ها و گزارش گیری آنلاین را در اختیار مدیر قرار می دهد. همچنین پس از هر بار ثبت تردد توسط دستگاه کنترل تردد پرسنل Ding AT480-5، از طریق اپلیکیشن برای مدیر نوتیفیکیشن ارسال می شود تا در جریان ساعات ورود و خروج کارمندان خود در همان لحظه قرار گیرد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5

لازم به ذکر است که علاوه بر اپلیکیشن، دسترسی به اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5 از طریق پنل تحت وب نیز وجود دارد و شما می توانید از تمام امکانات نرم افزار موبایل در این پنل نیز بهره مند شوید.

در صورتی که در رابطه با ویژگی ها و نحوه عملکرد دستگاه حضور و غیاب تحت وب دینگ AT480-5 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به سؤالات شما پاسخ دهند. همچنین جهت خرید و دریافت قیمت دستگاه حضور غیابمدل AT480-5 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد دینگ Ding AT480-5





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی