دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZW506-W

عمر لامپ: 30000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 2160*3840 4K UHD
شدت روشنایی: 5200 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 300000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZW506-W

احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که برای ارائه مطالب در کلاس های درس یا جلسات کاری به ویدئو پروژکتور نیاز پیدا کرده اید اما محدودیت فضای نصب برای شما دردسرساز شده است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W یک راه حل مطمئن برای این مشکل می باشد و با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، به راحتی می توان از آن در محیط های مختلف مانند جلسات اداری، کلاس های آموزشی، مکان های تفریحی و مذهبی استفاده کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZW506-W

علاوه بر قابلیت نصب و راه اندازی آسان، ویدئو پروژکتور اپتما ZW506-W از ویژگی هایی مانند پشتیبانی از تصاویر 4K، نمایش سه بعدی تصاویر و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کامل بهره می برد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک پروژکتور مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، با ما در ادامه متن همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZW506-W

ویدیو پروژکتور اپتما ZW506-W یک ویدئو پروژکتور DLP است و بالاترین نسبت کنتراست دستگاه (300000:1) و سرعت پاسخدهی مطلوبی را به شما ارائه می دهد. این میزان کنتراست باعث نمایش با کیفیت سایه روشن ها و رنگ مشکی موجود در تصاویر می شود. از این جهت می توان این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma را برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی سیاه و سفید در جلسات کاری و کلاس های درس بسیار مناسب دانست.

یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور اپتما ZW506-W شدت روشنایی 5200 لومنی آن می باشد که استفاده از آن را در اتاق ها و سالن های کاملا روشن و حتی فضاهای باز در طول روز امکان پذیر کرده است.

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W در حالت عادی برابر با 1280*800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت، درخشندگی و وضوحی عالی برخوردارند. اما این پروژکتور قابلیت اتصال به دستگاه های پخش 4K را نیز دارد (از طریق پورت HDMI 2.0) و از دستگاه های به روز و با کیفیت پخش عالی پشتیبانی می کند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZW506-W

دیتا ویدیو پروژکتور اپتما ZW506-W یکی از انواع پروژکتورهای لیزری است. با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی می توان گفت که دیتا پروژکتورهای لیزری از طول عمر بیشتری برخوردار بوده و نیاز به صرف هزینه های کمتری برای سرویس یا تعویض منبع نوری پخش آنها لازم می باشد. این ویژگی در رابطه با ویدئو پروژکتور 4K اپتما ZW506-W نیز صادق است و منبع نور لیزری آن تا 30 هزار ساعت دوام خواهد داشت. بنابراین می توانید با خیالی راحت از آن برای مدتی طولانی بدون هزینه های اضافی استفاده کنید.

همان طور که اشاره شد ویدئو پروژکتور لیزری اپتما ZW506-W یک پروژکتور Full 3D است و قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد. از این جهت می توانید آن را به انواع دستگاه های پخش سه بعدی متصل نموده و از تصاویری واقعی و هیجان انگیز بهره مند شوید. یکی از مزایای آموزش از طریق ویدئو پروژکتورهای سه بعدی این است که با ایجاد انگیزه و هیجان در دانش آموزان باعث یادگیری بهتر مطالب توسط آنها می شود که با استفاده از ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما ZW506-W می توانید از این مزیت بهره ببرید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZW506-W

ویدئو پروجکشن اپتما Optoma ZW506-W قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و اسپیکر را نیز دارد که برای این منظور باید از درگاه های تعبیه شده بر روی بدنه آن و کابل استفاده نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W

یکی از مهم ترین قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W امکان نصب آن در فضاهای محدود است. این ویدئو پروژکتور دارای ویژگی هایی مانند نصب 360 درجه ای، نمایش تصاویر به صورت پرتره، تنظیم خودکار چهار گوشه تصویر، بزرگنمایی تا 1.6 برابر، جابجایی عمودی لنز تا 15 درجه و تصحیح زاویه تصویر (30 درجه عمودی و افقی) می باشد و به شما این اجازه را می دهد تا زاویه آن را نسبت به پرده نمایش به دلخواه و متناسب با محدودیت فضای در دسترس برای نصب انتخاب نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که امکان استفاده از ویدیو پروژکتور مدل Optoma ZW506-W در شبکه های کابلی نیز وجود دارد. در این حالت شما قادر هستید تا این پروژکتور را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل نموده و از راه دور آن را کنترل نمایید. برای این منظور باید از نرم افزار Creston Roomview استفاده کنید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور و همچنین نحوه خرید انواع ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZW506-W





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی