ماشین حساب کاسی Casi CS-580
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CS-580

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باطری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CS-580

ماشین حساب کاسی Casi CS-580 یکی از ماشین حساب های ساده و معمولی موجود در بازار می باشد که برای انجام محاسبات روزمره ارائه شده است. اگر به انجام محاسبات پیشرفته و مهندسی در کسب و کار خود احتیاج ندارید و یکماشین حساب با قابلیت انجام محاسبات پایه ای برای کار شما مناسب است، این ماشین حساب کاسی انتخاب بسیار ایده آلی برای شما است. چرا که هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد و هم قیمت مناسب و ارزانی دارد.

ماشین حساب ساده کاسی CS-580 دارای یک صفحه نمایش روشن و 12 رقمی است که قابلیت نمایش ارقام اعشاری و با استفاده از جدا کننده سه تایی بر روی آن وجود دارد. میزان روشنایی مطلوب این صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا از این ماشین حساب فروشگاهی در محیط های کاملاً روشن و پُر نور نیز بتوانید بدون نگرانی بابت افت وضوح نمایشگر استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CS-580

منبع تغذیه ماشین حساب ساده حسابداری کاسی CS-580 باتری و نور محیط است. این ویژگی سبب شده تا این ماشین حساب در دسته دستگاه های کم مصرف جای گیرد و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نداشته باشید. همچنین ماشین حساب اداری کاسی CS-580 از قابلیت خاموش شدن خودکار نیز بهره می برد. بدین صورت که اگر برای مدتی از آن استفاده نکنید، دستگاه خاموش می شود و به این شکل در مصرف باتری صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کاسی Casi CS-580

ماشین حساب کاسی Casi CS-580 به دکمه های صفر و دو صفر، جذر، درصد، MU، +/- و دیگر دکمه های مورد نیاز برای انجام محاسبات ساده مجهز است و از امکان کنترل و تصحیح اتوماتیک بهره می برد. بنابراین شما قادر خواهید بود تا مراحل قبلی محاسبات انجام شده را مشاهده و در صورت نیاز آنها را تصحیح کنید.

ماشین حساب کاسی Casi CS-580

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، دکمه های ماشین حساب رومیزی کاسی CS-580 که از پلاستیک مقاوم ساخته شده و از فاصله مناسبی نسبت به یکدیگر بهره می برند. این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث وارد کردن ارقام و انجام محاسبه با سرعت و دقت مطلوبی می شوند و کار با ماشین حساب با درصد خطای پایینی انجام می شود.

در صورتی که قصد خرید ماشین حساب رومیزی را دارید، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب کاسی Casi CS-580





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی