دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب فراافزار Fara AC500

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 5000 اثر انگشت
نمایشگر : 2.8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC500

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که در هنگام ورود یا خروج از محل کار خود، دستگاه حضور و غیاب، تشخیص اثر انگشت شما را با تأخیر انجام دهد و بارها مجبور به تغییر مکان قرار دادن انگشت بر روی حسگر دستگاه شوید. این مشکل به خصوص در شرکت ها و سازمان های بزرگ که تعداد پرسنل آنها زیاد است، می تواند به معضلی اساسی تبدیل شود و باعث اتلاف وقت کارمندان شوند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500 یک راه حل مطمئن برای این مشکل است و از دقت و سرعت بسیار بالایی در تشخیص اثر انگشت کارمندان بهره می برد. علاوه بر اثر انگشت، این دستگاه قابلیت تشخیص از طریق کارت های شناسایی مغناطیسی یا وارد کردن کلمه عبور را نیز دارد و می توان از آن در سازمان ها، شرکت ها، ادارات و محیط هایی از این دست جهت کنترل تردد کارمندان استفاده کرد.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC500

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC500

دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara AC500 از طراحی ظاهری خاص و زیبایی بهره می برد و سطح بدنه آن از اکرلیک پوشانده شده است. این دستگاه در ابعاد 210*125*39 میلی متر و وزن 500 گرم روانه بازار شده و به صورت دیواری قابل استفاده است.

صفحه نمایش به کار رفته در دستگاه کنترل تردد فراافزار Fara AC500 از نوع TFT و تمام رنگی است و از میزان روشنایی مطلوبی برخوردار می باشد. بنابراین در محیط های روشن و پرنور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود و در همه حال قادر به مشاهده محتوا و پیام های به نمایش درآمده بر روی این دستگاه حضور و غیاب خواهید بود. در زیر این نمایشگر، صفحه کلید دستگاه حضور و غیاب فراافزار AC500 تعبیه شده که برای اعمال تنظیمات یا وارد کردن رمز عبور توسط پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC500

در حالت کلی دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل Fara AC500 توانایی ذخیره 300 هزار تردد ثبت شده، 2000 اثر انگشت و 2000 کارت مختلف را دارد و برای استفاده در ادارات و شرکت های نسبتاً بزرگ کاملاً مناسب می باشد. ضمن اینکه سرعت تشخیص حسگر اثر انگشت این دستگاه کنترل تردد برابر با 0.5 ثانیه و دقت آن برابر با 500 dpi است و شما می توانید برای هر شخص 10 اثر انگشت را در این دستگاه تعریف کنید. لازم به ذکر است که دستگاه کنترل تردد پرسنل Fara AC500 توانایی تشخیص اثر انگشت های جعلی را دارد و امکان تقلب و ثبت ورود و خروج های غیرواقعی با آن وجود ندارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500 به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) طراحی شده و به منوی سخنگوی فارسی مجهز است. همراه با این دستگاه نرم افزار مخصوص شرکت فراافزار نیز ارائه می شود. این نرم افزار که به صورت تحت وب و کاملاً فارسی طراحی شده، به شما اجازه می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه براساس معیارها و فیلدهای مختلف گزارش گرفته و آنها را مدیریت کنید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500

بر روی بدنه دستگاه حضور غیاب فرا افزار Fara AC500 پورت های USB و LAN تعبیه شده و شما می توانید از طریق پورت USB یا شبکه این دستگاه را به کامپیوتر، لپ تاپ یا شبکه های کابلی متصل نمایید. همچنین امکان اتصال مستقیم پرینتر و فلش مموری به این دستگاه وجود دارد.

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه کنترل تردد کارکنان فراافزار Fara AC500 مجهز بودن آن به UPS داخلی است که باعث می شود تا دستگاه در هنگام قطعی برق نیز به کار خود ادامه دهد و عملکرد آن با نوسانات برق دچار اختلال نشود. این ویژگی به خصوص اگر قطعی برق در ساعات ورود یا خروج کارکنان رخ دهد، کارایی بالایی خواهد داشت.

اگر در رابطه با نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC500 و قیمت دستگاه حضور غیاب سؤالی دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا ثبت سؤال خود در قسمت نظرات همین صفحه، آن را با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در میان بگذارید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC500





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی