ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو NJ-120D

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو NJ-120D

ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D برای کسانی طراحی شده که به انجام محاسبات حسابداری و سنگین احتیاجی ندارند و به دنبال ماشین حسابی برای انجام محاسبات روزمره و ساده هستند.

شاید بتوان یکی از مشخصات مهم ماشین حساب ساده کاسیو NJ-120D را کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن دانست که باعث شده تا در صورت استفاده صحیح، بتوانید از آن برای سال ها در فعالیت های روزمره خود بهره ببرید. همچنین دکمه های ماشین حساب جیبی کاسیو NJ-120D از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و با گذشت زمان و استفاده مداوم از این ماشین حساب از کیفیت ساختشان کاسته نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو NJ-120D

صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب کاسیو NJ-120D است. این نمایشگر قابلیت نمایش چهار عمل اصلی در حین محاسبه را دارد. همچنین امکان نمایش اعداد به صورت تفکیک شده در چهار فرمت مختلف (A، B، C و Indian) بر روی این صفحه نمایش وجود دارد. شما می توانید از طریق دکمه DISP فرمت مورد نیاز خود جهت تفکیک ارقام را انتخاب و یا آن را تغییر دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو NJ-120D

ماشین حساب کاسیو مدل Casio NJ-120D در ابعاد 120*70*7 میلی متر و وزن تنها 52 گرم ارائه شده و یکی از مدل های جمع و جور و سبک برند کاسیو به شمار می آید. از این ماشین حساب جیبی کاسیو Casio می توان در منازل، ادارات، شرکت ها، مغازه ها و فروشگاه های کوچک جهت انجام محاسبات عادی استفاده کرد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو NJ-120D

 

ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D

ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D به دکمه های AUTO REVIEW و CORRECT مجهز است و مشاهده و تصحیح محاسبات انجام شده را برای شما امکان پذیر می کند. با استفاده از این دکمه ها قادر به مشاهده 150 مرحله از محاسبات قبلی و تصحیح آنها در صورت نیاز خواهید بود. علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی، ماشین حساب اداری کاسیو NJ-120D از قابلیت هایی مانند گرفتن جذر اعداد، محاسبه درصد و ذخیره سازی ارقام در حافظه نیز برخوردار می باشد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio منبع تغذیه این دستگاه است. انرژی مورد نیاز این ماشین حساب هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این صورت که در طول روز یا در محیط های روشن، ماشین حساب بدون باتری به کار خود ادامه می دهد و از این جهت تا مدتی طولانی به تعویض باتری آن نیازی پیدا نخواهید کرد.

 

ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D

 

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان فروش ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو مدل NJ-120D و همچنین نحوه خرید انواع ماشین حساب کاسیو و ویژگی های آنها را کسب نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio NJ-120D





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی