پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سوزنی جولی مارک DP520

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 121 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی Jolimark DP520

اگر به یک پرینتر سوزنی مدرن و زیبا برای انچام چاپ با سرعت و کیفیت بالا نیاز دارید، پرینتر سوزنی جولی مارک DP520 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر سوزنی به منظور چاپ رسید، قبض، بلیط، فاکتور و همچنین چاپ بر روی چک، دفترچه های بیمه، گذرنامه و مواردی از این دست قابل استفاده می باشد.

معرفی پرینتر سوزنی Jolimark DP520

چاپگر سوزنی جولی مارک DP520 برای استفاده در محیط های کوچک و دارای فضای محدود گزینه ایده آلی است و از طراحی ظاهری جمع و جوری بهره می برد. ابعاد این چاپگر سوزنی برابر با 370 *303 * 168 میلی متر و وزن آن معادل با 4.8 کیلوگرم است و فضای زیادی از میز محل کار شما را اشغال نمی کند.

کاغذ ورودی جهت چاپ از قسمت جلویی پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520 به داخل دستگاه کشیده می شود. یکی از قابلیت های این پرینتر، تنظیم خودکار لبه ها و زاویه قرار گرفتن کاغذ ورودی است که از آسیب دیدن کاغذ در هنگام انجام عمل چاپ جلوگیری می کند. 

چاپگر سوزنی جولی مارک مدل Jolimark DP520 دارای 24 سوزن است و حداکثر عرض چاپ آن برابر با 80 ستون یا 203.2 میلی متر می باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که شما می توانید هم از برگه های کاغذ تکی و هم از کاغذهای به هم پیوسته به صورت رول در این چاپگر سوزنی استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که عرض برگه های کاغذ قابل استفاده در پرینتر سوزنی جولی مارک DP520 بین 70 تا 257 میلی متر و عرض رول های کاغذ آن بین 60 تا 254 میلی متر باید باشد.

اتصال پرینتر سوزنی Jolimark DP520 به دستگاه های دیگر از طریق پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. در صورت نیاز به پورت های ارتباطی دیگر مانند سریال، پارالل یا اترنت، می توانید درخواست خود را در هنگام خرید دستگاه به صورت جداگانه ثبت نمایید.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520

یکی از ویژگی های کاربردی چاپگر سوزنی جولی مارک DP520 سرعت چاپ بالای آن می باشد. این دستگاه قادر است تا با سرعت حداکثر 260 کاراکتر بر ثانیه عمل چاپ را انجام دهد و از این جهت برای انجام چاپ های فوری گزینه مناسبی به حساب می آید. سرعت پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520 در حالت عادی برابر با 121 کاراکتر بر ثانیه و در حالت چاپ سریع برابر با 242 کاراکتر بر ثانیه می باشد که متناسب با نیاز خود می توانید یکی از آنها را برای چاپ انتخاب نمایید.

پرینتر سوزنی جولی مارک DP520 توانایی چاپ حروف، ارقام، اشکال گرافیکی و 9 مدل بارکد مختلف را داراست و در محیط های کاری مختلف کارایی بالایی دارد.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520

نحوه کار چاپگر سوزنیمدل DP520 به این صورت است که ابتدا ریبون جوهری بین کاغذ و سوزن های دستگاه قرار می گیرد (مانند کاربن) و پس از آن دستگاه از طریق زدن ضربه با سوزن به ریبون، عمل چاپ را بر روی کاغذ انجام می دهد. به این ترتیب نیازی به استفاده از تونر یا جوهر در این پرینتر نیست و ریبون در حقیقت نقشکارتریج پرینتر سوزنیرا ایفا می کند. در پرینتر سوزنی DP520 از ریبون جولی مارک مدل JMR130 استفاده شده که طول عمر آن برابر با چاپ 8 میلیون کاراکتر است. این ریبون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای مدتی طولانی شما را از صرف هزینه اضافی بابت تعویض آن بی نیاز می کند.

پشتیبانی از فونت ها و فرمت های مختلف چاپ، ارائه 6 کپی از سند در حال چاپ و مجهز بودن به هد با دوام با طول عمر 500 میلیون ضربه سایر مشخصات چاپگر سوزنی جولی مارک DP520 هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده اند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر سوزنی و نحوه خرید انواع پرینتر سوزنی را کسب نمایید.

پرینتر سوزنی جولی مارک Jolimark DP520





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی