ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو SL-300NC

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC

برای بسیاری از ما پیش آمده که در انجام کارهای روزمره خود به انجام محاسبات ریاضی به ماشین حساب نیاز پیدا کرده ایم. در واقع ماشین حساب یکی از وسایل پرکاربرد در کسب و کار بسیاری از ما به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، می تواند باعث ایجاد وقفه یا کند پیش رفتن کارها شود. ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC یکی از ماشین حساب های اقتصادی و با کیفیت است که به خوبی نیازهای شما را در انجام محاسبات معمولی برآورده می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC

ارائه در رنگ بندی متفاوت و جذاب یکی از ویژگی های ماشین حساب ساده کاسیو SL-300NC است که باعث شده تا استفاده از آن جلوه ای زیبا و شاداب به میز محل کار شما ببخشد. این ماشین حساب جیبی در ابعاد 118.5 * 70 * 8 میلی متر عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC

از ماشین حساب فروشگاهی کاسیو SL-300NC می توان برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، گرفتن جذر اعداد، محاسبه درصد و ذخیره سازی ارقام در حافظه استفاده کرد. علاوه بر این ماشین حساب ساده کاسیو SL-300NC به دکمه های TAX+ و TAX- مجهز می باشد که امکان محاسبه مالیات و تخفیف را به شما می دهد. بنابراین این ماشین حساب در مغازه ها و فروشگاه های کوچک نیز قابل استفاده می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-300NC

از دیگر امکاناتی که ماشین حساب کاسیو مدل Casio SL-300NC در اختیار شما می گذارد، می توان به امکان محاسبه دقیق زمان و کار با ساعت، دقیقه و ثانیه اشاره کرد. برای این منظور از دکمه H/M/S می توانید استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

این ماشین حساب جیبی کاسیو بیشتر برای کار با اعداد نه چندان بزرگ و محاسبات سبک طراحی شده و صفحه نمایش آن از نوع 8 رقمی است. این صفحه نمایش از میزان روشنایی بسیار مطلوبی بهره می برد و اعداد را در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط به شکلی کاملاً واضح به نمایش در می آورد.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

منبع تغذیه ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC هم باتری و هم نور محیط است و به همین دلیل مصرف باتری آن بسیار کم می باشد. با توجه به این ویژگی انرژی مورد نیاز دستگاه در طول روز و محیط های روشن از نور محیط تأمین می شود و به این ترتیب در مصرف باتری صرفه جویی می شود.

ماشین حساب ساده کوچک کاسیو SL-300NC از کلیدهای پلاستیکی نرم و مقاومی برخوردار است و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود. بنابراین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio در صورت استفاده صحیح برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب کاسیو مدل SL-300NC را کسب نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-300NC





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی