ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری قلمی LR03
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus

اگر به یک ماشین حساب مهندسی با کیفیت و با دوام برای استفاده در کلاس درس خود احتیاج دارید، ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus را پیشنهاد می کنیم. این ماشین حساب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و امکان انجام محاسبات مهندسی را برای شما ایجاد می کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus

مهم ترین مشخصه ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-350ES Plus صفحه نمایش بزرگ آن است که از قابلیت نمایش فرمول ها و توابع کاملا مشابه با کتاب درسی بهره می برد. این نمایشگر از نوع ماتریسی است و میزان روشنایی آن به اندازه ای است که به آسانی می توانید در محیط های مختلف از لحاظ نور از این ماشین حساب کاسیو استفاده کنید. لازم به ذکر است که حداکثر تعداد ارقام قابل نمایش بر روی صفحه نمایش ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو FX-350ES Plus برابر با 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus

ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus به 252 تابع از پیش تعریف شده مجهز است که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید. از جمله قابلیت های این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio باید به امکان محاسبه فاکتوریل اعداد اول، کار با اعداد صحیح تصادفی، محاسبه کسری، ترکیب و جایگشت، انجام محاسبات ساده آماری (انحراف معیار، رگرسیون و نمایش داده ها به صورت لیست) و محاسبات مثلثاتی اشاره کنیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus

توجه داشته باشید که ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل FX-350ES Plus قابل برنامه ریزی نیست و امکان رسم نمودار با آن وجود ندارد.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus

برای تأمین انرژی ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus باید از یک باتری قلمی LR03 در آن استفاده کنید. این مدل از ماشین حساب های کاسیو به پنل خورشیدی مجهز نیست و قابلیت تغذیه از نور محیط را ندارد.

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-350ES Plus از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد و دکمه های آن در رنگ های مختلفی طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با ماشین حساب احساس خستگی و یکنواختی به شما دست ندهد.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus

دکمه های ماشین حساب مهندسی ساده کاسیو FX-350ES Plus علاوه بر ظاهر زیبا، دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هستند و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند. بنابراین در حین وارد کردن ارقام و کار با توابع و معادلات کمتر دچار اشتباه می شوید و می توانید با سرعت بالاتری با ماشین حساب خود کار کنید. ماشین حساب کاسیو FX-350ES Plus از درپوش محافظ برخوردار است که از آن در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و خط و خش محافظت می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی کاسیو و همچنین نحوه خرید خرید ماشین حساب با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید، نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های همین صفحه با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-350ES Plus





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی