ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو AX-120B

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو AX-120B

 ماشین حساب کاسیو Casio AX-120Bتمام نیازهای شما در انجام محاسبات روزانه تان را برطرف خواهد کرد! اینماشین حساب کاسیو برای کسانی طراحی شده که قصد پرداخت هزینه سنگین در خرید ماشین حساب را ندارند و در عین حال به دنبال یک ماشین حساب با کیفیت برای استفاده در مغازه، فروشگاه، اداره یا منزل خود هستند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو AX-120B

با استفاده از ماشین حساب کاسیو مدل Casio AX-120B قادر خواهید بود تا محاسبات خود را با استفاده از چهار عمل اصلی انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، به محاسبه درصد بپردازید و ارقام مورد نظر خود را در حافظه ذخیره و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید.

صفحه نمایش این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و از این جهت برای کار با اعداد بزرگ مناسب می باشد. صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو AX-120B از توانایی نمایش اعداد اعشاری و ارقام به صورت تفکیک شده با جدا کننده سه تایی بهره می برد. شما می توانید با استفاده از سوئیچ های تعبیه شده در زیر این صفحه نمایش، تعداد ارقام بعد از ممیز در اعداد اعشاری را متناسب با نیاز خود تعیین کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو AX-120B

از دیگر قابلیت های ماشین حساب ساده کاسیو Casio AX-120B می توان به مجهز بودن آن به دکمه GT اشاره کرد. با فشردن این دکمه حاصل جمع نتایج محاسبات متوالی انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش در می آید.

ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B

ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B در ابعاد 172 * 110.5 * 25 میلی متر و وزن 145 گرم عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به شمار می آید. این ماشین حساب ساده رومیزی از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم یا خراشیدگی به آسانی صدمه نمی بیند.

ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B

دکمه های ماشین حساب ضد ضربه کاسیو AX-120B از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و عملکرد آنها بسیار نرم و روان است. این دکمه ها به صورت کاملاً برآمده طراحی شده اند و کار با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. بنابراین اگر به وارد کردن سریع ارقام در هنگام کار با ماشین حساب عادت دارید، این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio انتخاب مناسبی برای شما است.

ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب اداری کاسیو AX-120B مصرف بسیار پایین باتری آن است؛ به طوری که شاید برای ماه ها نیازی به تعویض باتری آن پیدا نکنید. این ماشین حساب از قابلیت تأمین انرژی از نور محیط برخوردار بوده و در طول روز و در محیط های دارای نور کافی بدون نیاز به باتری عمل می کند.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب کاسیو AX-120B را دارید، برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید این محصول به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان، قیمت ماشین حساب های ساده کاسیو را دریافت نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio AX-120B

 





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی