فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی بیکسلون SRP-352 PLUS II

سیستم چاپ: حرارتی
عرض چاپ: 80 میلیمتر
سرعت چاپ: 250 میلی متر در ثانیه
نوع برش: اتوماتیک

معرفی فیش زن بیکسلون SRP-352 PLUS II

اگر به یک فیش پرینتر با دوام، با کیفیت و دارای طول عمر بالا برای چاپ رسید، قبض یا فیش هایتان نیاز دارید، ما به شما فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II را پیشنهاد می کنیم. این فیش پرینتر برای استفاده در فروشگاه، هتل، بیمارستان، رستوران، کافی شاپ، باجه های بلیط سینما و... یکی از مناسب ترین انتخاب ها است و بالاترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهد.

معرفی فیش زن بیکسلون SRP-352 PLUS II

برند کره ای بیکسلون یکی از نام های شناخته شده در عرصه تولید پرینترهای فیش زن است و محصولات آن همواره از کیفیت ساخت و دوام بالایی برخوردار بوده اند. فیش زن بیکسلون مدل SRP-352 PLUS II Bixolon نیز از این قاعده مستثنی نیست و در برابر آسیب های محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Bixolon SRP-352 PLUS II  

پرینتر حرارتی Bixolon SRP-352 PLUS II دارای رزولوشن 203 dpi است و رسیدها و فیش های چاپ شده با آن از بالاترین میزان خوانایی و کیفیت برخوردار خواهند بود. این فیش پرینتر بیکسلون به صورت انتقال حرارت مستقیم به روی کاغذ عمل چاپ را انجام می دهد و به همین دلیل هزینه چاپ آن بسیار پایین است.

رول کاغذ حرارتی مواد مصرفی چاپگر فیش بیکسلون SRP-352 PLUS II را تشکیل می دهد که شما می توانید با صرف هزینه بسیار کمی آن را از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. توجه داشته باشید که این پرینتر حرارتی بیکسلون با رول های 8 سانتی متری سازگار است.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Bixolon SRP-352 PLUS II

یکی از ویژگی های فیش پرینتر مناسب فروشگاه سرعت چاپ آن است. به خصوص اگر تعداد مشتریان شما زیاد است، باید از یک فیش پرینتر سریع استفاده کنید تا مشتریان در صف انتظار در پای صندوق معطل نشوند. پرینتر فیش زن بیکسلون SRP-352 PLUS II دارای سرعت چاپ 250 میلی متر بر ثانیه است که سرعت قابل قبولی بوده و استفاده از آن را در فروشگاه های متوسط و نسبتا بزرگ امکان پذیر کرده است.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Bixolon SRP-352 PLUS II

مجهز بودن به برش دهنده اتوماتیک یکی دیگر از مشخصات فیش زن بیکسلون SRP-352 PLUS II است که به شما کمک می کند تا با سرعت و کیفیت بیشتری به کار مشتریانتان رسیدگی کنید. این برش دهنده اتوماتیک دارای طول عمر 1.8 میلیون برش است و برای مدتی نسبتا طولانی به تعویض یا تعمیر آن نیاز پیدا نخواهید کرد.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II جهت اتصال به دستگاه های دیگر به پورت USB مجهز شده و شما می توانید به راحتی آن را از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. همچنین این دستگاه فیش زن بیکسلون از اغلب دستگاه های POS و صندوق فروشگاهی پشتیبانی می کند.

پرینتر حرارتی بیکسلون SRP-352 PLUS II در ابعاد 145*195*146 میلی متر و وزن 1.65 کیلوگرم عرضه شده و یکی از انواع فیش پرینتر از نوع رومیزی محسوب می شود. پس اگر حتی با فضای محدودی بر روی میز یا پیشخوان محل کار خود مواجه هستید، به راحتی می توانید از این پرینتر صدو فیش استفاده کنید.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II

شما می توانید برای دریافت قیمت فیش پرینتر بیکسلون و همچنین نحوه خرید پرینتر صدور فیش بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب فیش پرینتر مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آن ها پاسخ دهند.

فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP-352 PLUS II





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی