پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MS821dn

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 55 و دو رو 33 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS821dn

پرینتر لکسمارک Lexmark MS821dn یکی از انواع پرینتر لیزری تک کاره می باشد که برای انجام چاپ های متوالی در تعداد بالا و حجم کاری سنگین ارائه شده است. اگر به یک پرینتر قدرتمند، با دوام و سریع احتیاج دارید، این پرینتر انتظارات شما را به خوبی برآورده می سازد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS821dn

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS821dn از قابلیت چاپ سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو برخوردار است و تمام نیازهای شما در رابطه با یک پرینتر لیزری با کیفیت را برآورده می سازد.

کیفیت و سرعت بالای چاپ، عملکرد سریع و روان و سازگاری با انواع شبکه های کابلی برخی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn در بازار شده اند. در ادامه دقیق تر این ویژگی ها را بررسی می کنیم.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS821dn

پرینتر تک کاره لکسمارک MS821dn که از جمله بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید به شمار می آید، از سرعت بسیار بالایی در هنگام راه اندازی برخوردار است و اولین پرینت را در عرض 4.5 ثانیه به شما ارائه می دهد. بنابراین می توان گفت که پس از روشن کردن دستگاه نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن آن نخواهید داشت و بلافاصله می توانید کار با آن را آغاز کنید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به پرینت های فوری و اضطراری کاربرد بالایی دارد.

سرعت چاپ های متوالی چاپگر تک کاره لکسمارک مدل Lexmark MS821dn در حالت یک رو برابر با 55 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 33 برگ در دقیقه می باشد و از این جهت استفاده از آن در چاپ های با تعداد بالا امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که این پرینتر سیاه و سفید در حالت کلی قادر به انجام 250 هزار پرینت در طول ماه است که مقدار بسیار قابل توجهی به شمار می آید. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا این دستگاه برای حداقل 3000 و حداکثر 50000 پرینت در ماه مورد استفاده قرار گیرد تا طول عمر آن افزایش یابد.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn از کیفیت چاپ بسیار مطلوبی نیز بهره می برد و تصاویر و متن های سیاه و سفید چاپ شده با آن کاملاً واضح، شفاف و خوانا خواهند بود. این دستگاه دارای رزولوشن چاپ حداکثر 1200 * 1200 dpi برای چاپ متن و رزولوشن 2400 dpi برای چاپ تصاویر می باشد و کوچکترین جزئیات را نیز با کیفیتی عالی به چاپ می رساند. لازم به ذکر است که امکان تنظیم میزان رزولوشن بر روی مقادیر پایین تر نیز وجود دارد که متناسب با نیاز خود می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS821dn

تونر کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در پرینتر لیزری Lexmark MS821dn ظرفیت چاپ 11000 برگ را دارد و تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده می باشد. در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج، می توانید از تونر کارتریج 58D1H00 در این پرینتر لکسمارک استفاده کنید. این تونر کارتریج لکسمارک Lexmarkدارای ظرفیت چاپ 15000 برگ است و تا مدتی طولانی شما را از صرف هزینه بابت خرید تونر جدید بی نیاز می کند. همچنین چاپگر لیزری لکسمارک MS821dn با تونر کارتریج مشکی 58D1000 با ظرفیت چاپ 7500 برگ نیز سازگار است.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS821dn

پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک Lexmark MS821dn در حالت استاندارد گنجایش قرارگیری 650 کاغذ را در قالب یک سینی 550 برگی و سینی چند منظوره 100 برگی دارد. این پرینتر لیزری تک کاره مشکی از لحاظ امکان استفاده از سینی های اختیاری انعطاف بالایی دارد و شما می توانید از سینی هایی با ظرفیت 2100 برگ، 550 برگ (در دو نوع معمولی و دارای قابلیت قفل کردن) و 250 برگ در آن استفاده نمایید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn

اتصال پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل و پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه دستگاه انجام می شود. چاپگر لیزری تک کاره لکسمارک MS821dn با شبکه های پرسرعت کابلی نیز سازگار است و می توان با اتصال این پرینتر لیزری به شبکه، از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشت.

یکی از ویژگی های کاربردی این چاپگر لیزری تک کاره لکسمارک MS821dn، امکان اتصال فلش مموری به دستگاه و پرینت فایل های موجود بر روی آن است. در این حالت نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر وجود ندارد و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش انجام می شود. ضمن اینکه  چاپگر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک MS821dn به درگاه کارت حافظه نیز مجهز است و شما می توانید فایل های موجود بر روی کارت حافظه خود را نیز به صورت مستقیم با آن چاپ کنید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn

مجهز بودن به صفحه نمایش 2.4 اینچی و رنگی، حافظه رم 512 مگابایتی و پردازنده دو هسته ای از دیگر مشخصات پرینتر لکسمارک MS821dn است که باعث می شود تا به آسانی با دستگاه کار کرده و از عملکرد روان و نرم آن بهره مند شوید.

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری لکسمارک با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر سؤالات خود در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک MS821dn را در بخش «نظرات» ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS821dn





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی