پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سوزنی لکسمارک +4227

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ: 720 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 4227

با پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227 بالاترین میزان سرعت در چاپ سوزنی را تجربه کنید! این پرینتر سوزنی با دوام برای چاپ فاکتور، فرم های تک برگی و چند صفحه ای و اسناد اداری در تعداد بالا گزینه بسیار مناسبی است و به خوبی از عهده وظایف سنگین بر می آید.

پرینتر سوزنی لکسمارک مدل 4227+ Lexmark علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای معمولی، قادر به چاپ بر روی لیبل (کاغذهای پشت چسب دار) و پاکت نامه نیز هست و از این جهت در انبارها، کارگاه های تولیدی و فروشگاه ها کاربرد بالایی دارد.

 

معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 4227

 

باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر ماتریس نقطه ای برای چاپ با عرض زیاد طراحی شده و کاملا برای پرینت بر روی کاغذهای عریض مناسب است. به طور دقیق تر باید بگوییم که چاپگر سوزنی لکسمارک 4227+ امکان چاپ بر روی فرم های تک برگی یا چند صفحه ای دارای خط برش با عرض حداکثر 420 میلی متر، فرم های به هم پیوسته با عرض حداکثر 406 میلی متر و برگه های کاغذ تکی با عرض حداکثر 364 میلی متر را دارد.

معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 4227

اما شاید بتوان مهم ترین مشخصه چاپگر سوزنی لکسمارک 4227+ را در سرعت چاپ بسیار مطلوب آن دانست. سرعت این چاپگر سوزنی در بهترین حالت برابر با 720 کاراکتر بر ثانیه است که باعث شده تا این دستگاه به یکی از بهترین پرینترهای سوزنی از لحاظ سرعت تبدیل شود. همچنین سرعت چاپگر سوزنی لکسمارک 4227+ با بالاترین کیفیت چاپ برابر با 150 کاراکتر بر ثانیه و در حالت چاپ سریع برابر با 600 کاراکتر بر ثانیه می باشد.

 

معرفی پرینتر سوزنی +Lexmark 4227

 

برخلاف سرعت عالی، پرینتر سوزنی Lexmark 4227+ از کیفیت چاپی معمولی بهره می برد. در واقع این پرینتر سوزنی برای استفاده در محیط های کاری طراحی شده که تنها سرعت در آنها اهمیت دارد و یک کیفیت معمولی نیز کار آن ها را راه می اندازد. چاپگر سوزنی 4227+ Lexmark دارای 9 سوزن است و رزولوشن آن برابر با 240*144 dpi می باشد که همان طور که اشاره شد، کیفیت چاپی عالی را برای شما به ارمغان نمی آورد.

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227

مواد مصرفی پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227 شامل ریبون جوهری مشکی مدل 13L0034 می شود که از طول عمری برابر با چاپ 15 میلیون کاراکتر برخوردار است. به همین دلیل می توانید کاملا بر روی این پرینتر سوزنی برای چاپ های سنگین در تعداد زیاد حساب باز کنید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با نقش ریبون مقاله نحوه کار چاپگر سوزنی را مطالعه کنید.

اتصال پرینتر سوزنی 4227+ به دستگاه های دیگر از طریق کابل و درگاه های ارتباطی سریال و پارالل طراحی شده بر روی بدنه آن انجام می شود. توجه داشته باشید که این پرینتر سوزنی از سری مدل های جدید لکسمارک نیست و با سیستم عامل ویندوز نسخه های 7، XP، Me، ویستا، NT و 98 سازگار می باشد.

 

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227

 

چاپگر سوزنی 4227+ قابلیت تهیه 7 کپی از سند در حال چاپ به صورت هم زمان را نیز دارد. این ویژگی کاربرد بسیار بالایی دارد و باعث صرفه جویی در زمان و سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود. چرا که نیازی به چاپ چند باره یک سند ندارید و با یک بار چاپ می توانید از 8 نسخه از آن بهره مند شوید.

اگر قصد خرید پرینتر سوزنی را دارید، برای دریافت و مقایسه قیمت چاپگر سوزنی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب پرینتر سوزنی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در قسمت «نظرات» سایت ایده برتر ثبت نمایید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پرینتر سوزنی لکسمارک +Lexmark 4227





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی