ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو SL-1000SC

تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000SC

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC برای کسانی طراحی شده که به انجام محاسبات پیچیده علمی و مهندسی در کسب و کار خود نیازی ندارند و یک ماشین حساب ساده نیز کار آنها را راه می اندازد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب رومیزی دارید و در جستجوی یک ماشین حساب با کیفیت و با دوام هستید، این دستگاه را مد نظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000SC

 ماشین حساب کاسیو مدل SL-1000SC در رنگ بندی متنوعی ارائه شده و از طراحی ظاهری جذاب و زیبایی بهره می برد. این ماشین حساب ساده که دارای ابعاد 170 *100 * 20 میلی متر و وزن تنها 55 گرم است، به شما اجازه می دهد تا آن را در جیب یا کیفتان گذاشته و به راحتی با خود حمل و جابجا نمایید.

یکی از ویژگی های ماشین حساب جیبی کاسیو Casio SL-1000SC نوع طراحی ارگونومیک دکمه های ارقام آن است. بر روی این دکمه ها یک فرورفتگی تعبیه شده تا انگشت به راحتی بر روی آن قرار گرفته و درصد خطای شما در وارد کردن ارقام کاهش یابد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000SC

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو مدل Casio SL-1000SC است که قابلیت نمایش حداقل 10 رقم را دارد و در استفاده های روزمره و کاربری های معمولی نیازهای شما را به خوبی برآورده می سازد.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC

این ماشین حساب جیبی کاسیو امکان انجام محاسبات ساده ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه جذر و درصد و ذخیره اعداد در حافظه و کار با آنها را برای شما فراهم می آورد. همچنین این ماشین حساب قابلیت محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با در نظر گرفتن مالیات یا بدون احتساب مالیات را از طریق دکمه های TAX+ و TAX- در اختیار شما می گذارد. از این جهت این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio  برای انجام محاسبات ساده فروشگاهی و استفاده در مغازه کارایی بالایی دارد.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC

ماشین حساب ساده کوچک کاسیو SL-1000SC به گونه ای طراحی شده که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد و شما را از تعویض گاه و بیگاه باتری راحت کند. این ماشین حساب انرژی مورد نیاز خود را در طول روز و در اتاق های روشن از نور محیط تأمین می کند و به این ترتیب طول عمر باتری آن افزایش می یابد. همچنین ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC پس از مدتی بدون استفاده ماندن به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین حساب جیبی کاسیو Casio SL-1000SC دارای درپوش محافظ نیز هست که از آن در برابر گرد و غبار و آسیب های محیطی محافظت می کند.

برای دریافت قیمت انواع ماشین حساب جیبی و اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب ساده کاسیو SL-1000SC به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر در سریع ترین زمان راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000SC





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی