ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv

تعداد ارقام: 10 رقم + 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری 
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv

ماشین حساب مهندسی یکی از تجهیزاتی است که در یادگیری بهتر مطالب آموزشی توسط دانش آموزان و دانشجویان می تواند بسیار مفید باشد. انواع مختلفی از ماشین حساب های مهندسی در بازار موجود است که می توان ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv را یکی از مرغوب ترین آنها دانست که محصولکمپانی کاسیو می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv

این ماشین حساب تمام نیازهای شما در زمینه محاسبات آموزشی و علمی را برطرف می سازد و قابلیت هایی مانند محاسبات آماری، مثلثاتی، جبری، کسری، ماتریسی، کار با اعداد نمایی، محاسبه جذر، انتگرال، لگاریتم و ریشه n ام اعداد، کار با دستگاه مختصات و اندازه گیری فاکتوریل و ∑ را برای شما ایجاد می کند.

علاوه بر امکانات ذکر شده، ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio fx-3600Pv دارای 274 تابع علمی نیز هست که می توانید با استفاده از آنها محاسبات خود را با سرعت بالاتری انجام دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv

 ماشین حساب کاسیو مدلCasio fx-3600Pv در کنار قابلیت های فنی بسیار مطلوب از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این ماشین حساب دارای ابعاد 140 * 70 * 10 میلی متر و وزن تنها 63 گرم می باشد و هم می توان از آن به صورت رومیزی و هم به صورت قابل حمل استفاده نمود. همچنین ماشین حساب جیبی کاسیو fx-3600Pv به درپوش محافظ مجهز می باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv

صفحه نمایش این ماشین حساب مهندسی رومیزی مدل fx-3600Pv از نوع دو خطی است و از قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی بهره می برد. بر روی خط اول این نمایشگر توابع، عملگرهای ریاضی و اعداد وارد شده و در خط دوم نتیجه نهایی محاسبه به نمایش در می آید و به این ترتیب امکان مشاهده محاسبات را به شما می دهد.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب کاسیو fx-3600Pv تنها از باتری تأمین می شود و این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به پنل خورشیدی مجهز نمی باشد. بنابراین امکان تأمین انرژی آن از نور محیط وجود ندارد.

 

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv

 

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم طراحی چند رنگ کلیدهای ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv است که باعث از یکنواختی درآمدن طراحی ظاهری آن شده است. همچنین این نوع طراحی باعث راحت تر و سریع تر پیدا کردن کلیدهای مورد نظر شما می شود و می توانید با دقت و سرعت بیشتری با آن کار کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی کاسیو به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین چنانچه در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا سؤالات خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه ثبت نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-3600Pv





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی