ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو DX-120S

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DX-120S

اگر قصد خرید یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود دارید و در جستجوی یک دستگاه با کیفیت و با دوام هستید، ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S را پیشنهاد می کنیم. این ماشین حساب تمام قابلیت های لازم برای انجام محاسبات روزمره را داراست و با کیفیت ساختی که دارد، می توان آن را یکی از انواع ماشین حساب فروشگاهی مرغوب موجود در بازار دانست.

ماشین حساب ساده کاسیو DX-120S به صفحه نمایشی 12 رقمی مجهز است که اعداد را در اندازه ای بزرگ نمایش می دهد. همچنین این نمایشگر دارای میزان روشنایی مناسبی است و در محیط ها و شرایط کاری مختلف از وضوح نمایش آن کم نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DX-120S

در زیر صفحه نمایش، دو سوئیچ بر روی بدنه ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو DX-120S تعبیه شده اند که به شما این امکان را می دهند تا تعداد اعداد پس از ممیز در اعداد اعشاری و همچنین نحوه گرد کردن اعداد را به دلخواه انتخاب نمایید.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120S باید به دکمه های حافظه آن اشاره کنیم که ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را برای شما امکان پذیر می کنند. این کلیدها نقش عمده ای در بالا رفتن سرعت انجام محاسبات دارند و پیشنهاد می کنیم اگر به کار کردن با آنها عادت ندارید، حتماً در آینده از قابلیت های این دکمه ها استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DX-120S

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DX-120S برای انجام محاسبات با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد ایده آل ترین انتخاب برای شما است. این ماشین حساب به دکمه هایی بزرگ، نرم و دارای فاصله مناسب از یکدیگر مجهز می باشد و وارد کردن ارقام با آنها با بالاترین سرعت و دقت انجام می شود.

علاوه بر این، کیفیت ساخت ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S بسیار مطلوب بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع کم از خود نشان می دهد. بنابراین اگر از این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio درست استفاده کنید، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و به ماشین حساب دیگری نیاز نخواهید داشت.

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S

اگر از تعویض گاه و بیگاه باتری ماشین حساب خود خسته شده اید، ماشین حساب کاسیو مدل Casio DX-120S یک راه حل عالی برای این مشکل شما است! چرا که مصرف باتری آن بسیار پایین می باشد و تنها در محیط های تاریک از باتری انرژی خود را تأمین می کند. اگر نور مکان مورد استفاده از ماشین حساب کافی باشد، این دستگاه از نور محیط تغذیه می کند و به این صورت طول عمر باتری آن به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد قیمت ماشین حساب کاسیو DX-120S و نحوه خرید انواع ماشین حساب رومیزی با شماره 73027-021 کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود در رابطه با این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، دیگر کاربران را در انتخاب ماشین حساب مورد نظر خود یاری دهید.

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120S





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی