پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark CP-9000K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سوزنی لکسمارک CP-9000K+

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 560 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی +CP-9000KJolimark 

پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark CP-9000K برای کسانی طراحی شده که به دنبال چاپگر سوزنی قدرتمند، با دوام و با کیفیت هستند. از این پرینتر می توان در انبارها، محیط های فروشگاهی، تولیدی ها، کارخانجات و ... برای چاپ فاکتورها و رسیدها استفاده کرد. همچنین این پرینتر سوزنی در بانک ها و سازمان ها نیز به منظور چاپ فرم های چند صفحه ای و اسناد قابل استفاده می باشد.

به طور کلی پرینتر سوزنی جولی مارک CP-9000K+ تمام قابلیت های لازم برای انجام کارهای سنگین و چاپ های در تعداد بالا را دارد که از میان آنها می توان به سرعت چاپ عالی، سازگاری با ریبون با دوام و توانایی چاپ بر روی انواع کاغذها در اندازه های متفاوت اشاره کرد.

معرفی پرینتر سوزنی +CP-9000KJolimark

چاپگر سوزنی جولی مارک CP-9000K+ که از نوع ماتریس نقطه ای است به 24 سوزن مجهز می باشد و از طریق زدن ضربه بر روی ریبون جوهری عمل چاپ را انجام می دهد. این پرینتر از قابلیت چاپ با عرض 136 ستون (معادل با 345.4 میلی متر) برخوردار بوده و کاملا برای چاپ های عریض مناسب است. لازم به ذکر است که استفاده از کاغذهایی با عرض 127 تا 420 میلی متر و ضخامت حداکثر 0.9 میلی متر به صورت تکی یا رول در پرینتر سوزنی CP-9000K+ Jolimark امکان پذیر می باشد.

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های چاپگر سوزنی جولی مارک مدل CP-9000K+ Jolimarkرا سرعت چاپ بالای آن دانست که باعث شده تا بتوان بر روی این دستگاه برای استفاده در حجم کاری سنگین و چاپ های فوری حساب باز کرد. سرعت استاندارد این چاپگر سوزنی برابر با 180 کاراکتر بر ثانیه و سرعت آن در حالت چاپ سریع برابر با 240 و 360 کاراکتر بر ثانیه می باشد. همچنین شما می توانید از سرعت فوق العاده 560 کاراکتر بر ثانیه با استفاده از پرینتر سوزنی جولی مارک CP-9000K+ بهره مند شوید. فقط توجه داشته باشید که در هنگام پرینت با حداکثر سرعت، از میزان کیفیت چاپ کاسته می شود.

معرفی پرینتر سوزنی +CP-9000KJolimark

حداکثر رزولوشن چاپگر سوزنی جولی مارک CP-9000K+ برابر با 360*360 dpi است و می توان از میزان خوانایی، وضوح و کیفیت ارقام و حروف چاپ شده با آن اطمینان کامل داشت. این چاپگر سوزنی قابلیت چاپ 9 مدل بارکد را نیز دارد که باعث افزایش کارایی آن در محیط های فروشگاهی و انبارها شده است.

پرینتر سوزنی جولی مارک +KJolimark CP-9000

مواد مصرفی پرینتر سوزنی جولی مارک +Jolimark CP-9000K شامل یک ریبون جوهری از سری ریبون های JMR105 می شود. این ریبون دارای طول عمری معادل با چاپ 20 میلیون کاراکتر است و به خوبی از عهده وظایف سنگین بر می آید.

مجهز بودن به پورت های ارتباطی کامل یکی دیگر از ویژگی های پرینتر سوزنی CP-9000K+ است. بر روی بدنه این پرینتر سوزنی پورت های USB 2.0، پارالل، سریال و اترنت تعبیه شده و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل وجود دارد. از چاپگر سوزنی CP-9000K+ در شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان نیز می توان استفاده کرد. این ویژگی به خصوص در کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شود، کارایی بالایی خواهد داشت.

پرینتر سوزنی جولی مارک +KJolimark CP-9000

مجهز بودن به هد با طول عمر 500 میلیون ضربه، پشتیبانی از فونت ها و فرمت های مختلف چاپ و ارائه هم زمان 8 کپی از سند در حال چاپ برخی دیگر از قابلیت های پرینتر سوزنی جولی مارک CP-9000K+ هستند که باعث شده تا بتوان این دستگاه را یکی از بهترین پرینترهای سوزنی موجود در بازار دانست.

برای دریافت قیمت پرینتر سوزنی و همچنین نحوه خرید پرینتر سوزنی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر سوزنی جولی مارک +KJolimark CP-9000





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی