ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو fx-350 MS

تعداد ارقام: 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-350 MS

ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS یک وسیله کمک آموزشی عالی برای دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه به حساب می آید و به شما در انجام محاسبات علمی و مهندسی کمک زیادی می کند. پس اگر به دنبال یک ماشین حساب مهندسی با کیفیت و با دوام هستید و در عین حال قصد انجام هزینه زیادی را هم برای خرید ماشین حساب ندارید، ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-350 MS انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-350 MS

این ماشین حساب دارای 240 تابع از پیش تعریف شده می باشد که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید. در حالت کلی ماشین حساب کاسیو FX-350 MS پاسخگوی تمام نیازهای شما در انجام محاسبات مهندسی خواهد بود. از جمله امکاناتی که این ماشین حساب کاسیو در اختیار شما می گذارد، می توان به محاسبه فاکتوریل و سیگما، ترکیبیات و جایگشت، کار با اعداد نمایی و لگاریتم، انجام محاسبات کسری، جبری، مثلثاتی و آماری، کار با توابع هایپربولیک و ... اشاره کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-350 MS

صفحه نمایش ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-350 MS از نوع دو خطی و نقطه ماتریسی است و در خط اول فرمول ها و توابع مورد استفاده و در خط دوم نتیجه محاسبه را به شما نمایش می دهد. این نمایشگر قابلیت نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را دارد و از میزان روشنایی بسیار مطلوبی بهره می برد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS

شرکت کاسیو یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید انواع ماشین حساب به شمار می آید و محصولات آن همواره از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار بوده اند. این موضوع در رابطه با ماشین حساب کاسیو مدل Casio fx-350 MS نیز صدق می کند؛ به طوری که در صورت استفاده صحیح از آن، تا سال ها می توانید از آن بهره ببرید. ضمن اینکه این ماشین حساب رومیزی کاسیو دارای درپوش کشویی نیز هست و در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار مقاومت قابل قبولی دارد.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS

علاوه بر کیفیت ساخت مطلوب بدنه، باید به دکمه های با دوام ماشین حساب مهندسی دانشجویی کاسیو FX-350 MS نیز اشاره کنیم که عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. فقط باید به این نکته اشاره کنیم که ابعاد این دکمه ها، خصوصا دکمه های مربوط به توابع به نسبت ابعاد ماشین حساب کمی کوچک است و در هنگام کار با آنها باید دقت بالایی داشته باشید.

در رابطه با منبع تغذیه ماشین حساب مهندسی کوچک کاسیو FX-350 MS نیز باید بگوییم که انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری سکه ای LR44 تأمین می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS

مجهز بودن به 9 متغیر، محاسبه درصد و امکان مشاهده و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده از دیگر ویژگی های ماشین حساب علمی کاسیو FX-350 MS هستند که باعث محبوبیت و فروش بالای این ماشین حساب در میان کاربران شده است.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین حساب جیبی کاسیو FX-350 MS در ابعاد 155*85*12 میلی متر و وزن 100 گرم عرضه شده و به راحتی می توان آن را به کتابخانه یا کلاس درس حمل کرد.

شما می توانید برای خرید ماشین حساب مهندسی کاسیو و دریافت قیمت ماشین حساب دانشجویی کاسیو مدل FX-350 MS با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio fx-350 MS





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی