دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی و 24000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1697*2715
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L

اگر به دنبال یک پروژکتور حرفه ای برای نمایش تصاویر با بالاترین میزان کیفیت هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! این ویدئو پروژکتور یکی از جدیدترین محصولات شرکت پاناسونیک است که در اکثر محیط هایی که نیاز به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش دارند، قابل استفاده می باشد.

مجهز بودن به پورت های ارتباطی کامل و به روز، پشتیبانی از جدیدترین فناوری ها در نمایش تصاویر و سازگاری با انواع لنزهای پاناسونیک تنها بخشی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L هستند که باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران شده اند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RCQ80L

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L به یک پنل DLP برای نمایش تصاویر مجهز است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد. در این ویدئو پروژکتور از به روز ترین فناوری ها در زمینه نمایش طبیعی رنگ ها استفاده شده و از این جهت تصاویر به نمایش درآمده با آن از رنگ هایی زنده، دارای عمق زیاد و درخشان بهره می برند. این فناوری ها همچنین باعث می شوند تا کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر با بالاترین میزان وضوح و کیفیت بر روی پرده به نمایش درآید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RCQ80L

به طور کلی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L در سالن های همایش، سینما، محیط های تجاری، موزه ها و نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی کاربرد دارد و یکی از مناسب ترین ویدیو پروژکتورها برای استفاده مداوم در 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته به حساب می آید. چرا که این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از نوع لیزری است و منبع پخش نوری آن تا 20 هزار ساعت در حالت استفاده با میزان روشنایی عادی و 24 هزار ساعت در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از دستگاه نیازی به تعویض یا سرویس نخواهد داشت. برای آشنایی با حالت اکو پیشنهاد می کنیم مقاله انواع حالت های Eco Mode در ویدئو پروژکتور را مطالعه کنید.

از آنجا که شدت روشنایی ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RCQ80L برابر با 8000 لومن است، می توان از کیفیت و وضوح بالای تصاویر آن در محیط های روشن و پر نور اطمینان کامل داشت. این میزان روشنایی به شما این امکان را می دهد تا در محیط های مختلف از لحاظ میزان نور، از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

یکی از ویژگی های قابل توجه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L پشتیبانی آن از انواع دستگاه های پخش 4K است. برای این منظور می توان دستگاه پخش را از طریق کابل به پورت های HDMI یا DIGITAL LINK موجود بر روی بدنه پروژکتور متصل نمود. لازم به ذکر است که در این حالت دیتا پروژکتور تصاویر 4K ورودی را با رزولوشن 2715*1697 پیکسل به نمایش در خواهد آورد.

پورت DIGITAL LINK دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L امکانات دیگری را نیز برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال می توان از طریق این پورت و یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان و با کیفیتی عالی از دستگاه پخش به دیتا پروژکتور منتقل کرد و علاوه بر این، ویدئو پروژکتور را از راه دور و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص کنترل کرد. بنابراین با صرف هزینه ای بسیار اندک، دیتا پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RCQ80L قابل نصب، راه اندازی و اتصال به دستگاه های دیگر می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L به پورت های ارتباطی SDI، DVI-D، سریال، LAN و USB نیز مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور و ... به راحتی انجام می شود. همچنین این ویدئو پروجکشن از قابلیت نمایش هم زمان با چند ویدئو پروژکتور دیگر برخوردار است. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش در سالن های بزرگ کاربرد بالایی دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L

شاید برایتان پیش آمده که در هنگام نصب ویدئو پروژکتور و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش در محیط های دارای فضای محدود با مشکلات زیادی مواجه شده باشید. در چنین شرایطی قابلیت های لنز دیتا پروژکتور اهمیت زیادی پیدا می کند. ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RCQ80L با انواع لنزهای پاناسونیک سازگار است و این اجازه را می دهد تا متناسب با شرایط محل نصب و نیاز خود، مناسب ترین لنز را برای استفاده انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر ناچار به قرار دادن دیتا پروژکتور در فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش بودید، می توانید از لنز ET-DLE020 استفاده کرد و دستگاه خود را به یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه تبدیل کنید! و یا اگر نیاز به لنزی با قابلیت زوم یا جابجایی بالا هستید، می توانید از آن در ویدئو پروژکتور خود بهره ببرید.

ویدیو دیتا پروژکتور Panasonic PT-RCQ80L در حالت کلی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد حداقل 50 اینچ (1.27 متر) و حداکثر 600 اینچ (15.24 متر) می باشد و هم در اتاق های دارای فضای محدود و هم در سالن های بزرگ می توان از آن استفاده کرد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و همچنین نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RCQ80L با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RCQ80L





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی