ماشین حساب کاسیو Casio D-40L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو D-40L

تعداد ارقام: 14 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو D-40L

اگر به یک ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا اداره خود احتیاج دارید، ماشین حساب کاسیو Casio D-40L یک انتخاب ایده آل برای شما است. این ماشین حساب برای کسانی که به دنبال یک دستگاه خوش ساخت، با دوام و با کیفیت هستند، کاملا مناسب است و پاسخگوی تمام نیازهای شما در انجام محاسبات روزمره خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو D-40L

ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio D-40L در ابعاد 158 * 151 * 32 میلی متر روانه بازار شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی برند معتبر کاسیو است. شاید بتوان مهم ترین مشخصه این ماشین حساب ساده بزرگ را صفحه نمایش بزرگ 14 رقمی آن دانست که امکان کار با اعداد بزرگ و محاسبات سنگین را برای شما ایجاد می کند. صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کاسیو D-40L قابلیت نمایش اعداد به صورت تفکیک شده سه تایی را داراست و در محیط های مختلف از لحاظ نوری، از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو D-40L

مجهز بودن به دکمه های دو صفر، سه صفر و MU، سوئیچ های مخصوص تنظیم تعداد ارقام پس از ممیز و تعیین نحوه گرد کردن اعداد بخشی از ویژگی های ماشین حساب کاسیو D-40L است که آن را برای استفاده های مالی و حسابداری مناسب کرده است.

علاوه بر قابلیت های بالا، ماشین حساب حسابداری کاسیو D-40L امکان محاسبه از طریق چهار عمل اصلی، جذر گرفتن از اعداد و محاسبه درصد را نیز به شما می دهد. بنابراین می توانید بر روی این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی در انجام تمام محاسبات معمولی حساب ویژه ای باز کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio D-40L

اینماشین حساب فروشگاهی به دکمه های M+، M-، MR و MC مجهز می باشد که با استفاده از آنها می توانید اعداد و نتایج محاسبات را در حافظه دستگاه ذخیره کنید و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. این دکمه ها کاربرد بسیار بالایی در سریع تر انجام شدن محاسبات دارند و اگر تا به حال از آنها استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم تا در محاسبات بعدی از امکاناتی که در اختیار شما می گذارند، بهره مند شوید.

ماشین حساب کاسیو Casio D-40L

یکی از معضلاتی که اغلب در کار با ماشین حساب ممکن است برای شما دردسرساز شود، درصد بالای خطا در وارد کردن ارقام است. این امر تا حد زیادی به اندازه دکمه ها و راحتی کار با آنها بر می گردد. دکمه های این ماشین حساب ساده دارای اندازه بزرگ و فاصله مناسبی از یکدیگر هستند که باعث شده تا در هنگام کار با آنها کمتر دچار خطا شوید.

در ساخت ماشین حساب کاسیو Casio D-40L مانند سایر ماشین حساب های کاسیو از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. این ویژگی سبب شده تا این ماشین حساب از طول عمر بسیار بالایی بهره ببرد و بتوان آن را بهترین ماشین حساب رومیزی از لحاظ دوام دانست. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت بابت مقاومت این ماشین حساب در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع یا خراشیدگی، از آن در محیط های کاری مختلف استفاده نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio D-40L

در پایان باید به منبع تغذیه ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو مدل Casio D-40L اشاره کنیم که هم باتری و هم نور محیط است. به این صورت که در محیط های روشن و در طول روز، ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می کند و انرژی مورد نیاز خود را از نور محیط تأمین می کند. پس شارژ باتری آن دوام بالایی خواهد داشت و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب ساده و نحوه خرید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو  D-40L را کسب نمایید. چنانچه در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ایده برتر در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنید.

 

ماشین حساب کاسیو Casio D-40L





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی