فیش پرینتر دلتا Delta T70
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی دلتا T70

سیستم چاپ: حراراتی 
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 250 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن دلتا T70

اگر قصد خرید فیش پرینتر برای رستوران یا فروشگاه خود را دارید و به دنبال یک پرینتر فیش زن با کیفیت و با دوام هستید، فیش پرینتر دلتا Delta T70 را مد نظر داشته باشید! این فیش پرینتر برای استفاده در تمام کسب و کارهای مبتنی بر دریافت پول و ارائه رسید به مشتری کاربرد دارد و به خوبی انتظارات شما در چاپ رسید، قبض و فیش هایی با کیفیت برآورده می کند.

فیش زن دلتا Delta T70  یک فیش پرینتر حرارتیاست و برای چاپ به تونر یا کارتریج نیازی ندارد. مواد مصرفی این پرینتر حرارتی را فقط رول کاغذ حرارتی 80 میلی متری تشکیل می دهد و که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و هزینه چاپ را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. 

یکی از مشکلاتی که در کار با اغلب فیش پرینترها ممکن است با آن مواجه شوید، دسترسی سخت به رول کاغذ درون آن جهت تعویض است. اما طراحی پرینتر صدور فیش دلتا T70 به گونه ای است که به راحتی می توانید درب کاور را از بالا باز کرده و به سرعت رول چاپگر حرارتی را تعویض کنید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Delta T70

از جمله شرایط یک فیش پرینتر مناسبسرعت چاپ آن است. تصور کنید که مشتریان زیادی در صف انتظار ایستاده اند و اما شما به دلیل سرعت پایین فیش پرینتر قادر به انجام سریع کارهای مربوط به صدورر فیش نیستید! این شرایط ممکن است به منتظر شدن بیش از حد مشتری و نارضایتی او منجر شود. به همین دلیل باید از فیش پرینتری استفاده کنید که از سرعت مطلوبی هم در چاپ و هم در برش رسید چاپ شده برخوردار باشد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی Delta T70

پرینتر حرارتی Delta T70 دارای سرعت چاپ 250 میلی متر بر ثانیه است که برای استفاده در کسب و کارهایی با تعداد مشتری متوسط مناسب می باشد. همچنین این فیش پرینتر به برش دهنده اتوماتیک (با طول عمر 1.5 میلیون برش) مجهز است و بلافاصله پس از چاپ فیش یا رسید، آن را به صورت خودکار برش می زند. بنابراین می توانید با استفاده از پرینتر حرارتی دلتا  T70 با خیالی آسوده از تعداد مشتریان در صف، با سرعت و کیفیتی عالی به کار تک تک آنها رسیدگی کنید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی جمع و جورچاپگر فیش دلتا Delta T70 است که باعث شده بتوان از آن در محیط های دارای فضای محدود به سادگی استفاده کرد. پرینتر صدور فیش دلتا Delta T70 دارای ابعاد 140 * 175 * 137 میلی متر و وزن 1.24 کیلوگرم است و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

فیش پرینتر دلتا Delta T70

فیش پرینتر دلتا Delta T70 از لحاظ درگاه های ارتباطی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد. بر روی بدنه این پرینتر فیش زن پورت های LAN، سریال و USB تعبیه شده و شما می توانید به آسانی آن را از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید. همچنین پرینتر فیش زن دلتا T70 از قابلیت استفاده در شبکه نیز بهره می برد و اگر قصد اتصال آن به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارید، این امکان برای شما فراهم است.

از فیش پرینتر دلتا مدل Delta T70 می توانید به صورت متصل به کشوی پول نیز استفاده کنید. در این حالت پس از هر بار چاپ فیش توسط پرینتر حرارتی دلتا، درب کشوی پول به صورت خودکار باز شده و باعث راحت تر شدن کار شما در ارائه رسید و دریافت پول از مشتری می شود.

در مجموع می توان گفت که چاپگر صدور فیش دلتا Delta T70 یک دستگاه فیش زن مناسب فروشگاه، هتل، رستوران، فست فودی ها، کافی شاپ، بیمارستان و به طور کلی تمام مشاغل نیازمند ارائه رسید به مشتری است. برای دریافت قیمت پرینتر فیش زن Delta T70 و اطلاع از نحوه خرید انواع فیش پرینتر با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سؤالات خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر ثبت نمایید.

فیش پرینتر دلتا Delta T70





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی