دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 767*1024
شدت روشنایی: 10400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K یکی از انواع ویدئو پروژکتور برند پاناسونیک می باشد که تمام توقعات شما از یک دستگاه حرفه ای و قدرتمند را برآورده می سازد! شرایطی را تصور کنید که یک همایش مهم در یکی از بهترین و بزرگترین سالن های شهر را باید برگزار کنید و نیاز به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش دارید. در چنین شرایطی به یک ویدئو پروژکتور با کیفیت نیاز دارید تا به هر چه بهتر برگزار شدن همایش کمک کند.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DS20K

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DS20K قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 1000 اینچ (1.78 تا 25.4 متر) را دارد و از این جهت برای استفاده در سالن های بزرگ همایش، کنفرانس، کنسرت، تئاتر و سینما انتخاب بسیار ایده آلی است. همچنین این ویدئو پروژکتور برای مصارف تبلیغاتی در موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری نیز کاربرد دارد.

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DS20K را در شدت روشنایی 20000 لومنی آن دانست که تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی را به شما ارائه می دهد. با توجه به این ویژگی می توانید بر روی این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic برای استفاده در رویدادهای تفریحی، فرهنگی یا مذهبی در فضاهای باز حساب کنید. چرا که از وضوح تصاویر به نمایش درآمده با ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K حتی در زیر نور آفتاب در طول روز نیز کاسته نخواهد شد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DS20K

مجهز بودن به سه پنل DLP برای نمایش تصاویر، نسبت کنتراست 10000:1 و رزولوشن 1400*1050 پیکسل باعث شده تا تصاویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K دارای کیفیتی عالی و رنگ هایی طبیعی و زنده باشند. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر به خصوص در نواحی مشکی و تاریک آنها با کیفیتی قابل قبول به نمایش در خواهند آمد و مخاطبان شما از تصاویری با کیفیت و شفاف بهره مند خواهند شد.

علاوه بر تصاویر معمولی، دیتا پروژکتور پناسونیک PT-DS20K قادر به نمایش تصاویر سه بعدی نیز هست و اوج هیجان و لذت را برای مخاطبان شما به ارمغان می آورد! این دیتا پروژکتور به راحتی به اکثر دستگاه های پخش 3D متصل می شود و تصاویر سه بعدی را با کیفیتی عالی به نمایش در می آورد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DS20K

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K

یکی از مشکلاتی که اغلب در استفاده از ویدئو پروژکتورهای مختلف ممکن است دردسر ساز شود، محدودیت فضای نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش است. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K از لنزهای مختلف پاناسونیک پشتیبانی می کند و دست شما را در انتخاب مناسب ترین لنز باز می گذارد. بنابراین مواردی مانند امکان تصحیح زاویه تصویر، میزان زوم، میزان جابجایی لنز و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده بستگی دارد.

لامپ ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K یکی دیگر از ویژگی های مهم آن به شمار می آید. در این ویدئو پروژکتور از 4 لامپ 465 واتی استفاده شده که طول عمر هر یک از آنها 2000 ساعت خواهد بود. این ویژگی باعث می شود تا هم از هزینه های شما بابت تعویض یا تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور کاسته شود و هم بتوانید از بالاترین میزان روشنایی دستگاه بهره مند شوید.

به طور کلی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K به پورت های ارتباطی مطلوبی مجهز است و به سادگی می توان آن را از طریق کابل به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، دوربین های دیجیتال، مانیتور، تلویزیون و... متصل کرد. ضمن اینکه این پروژکتور دارای پورت LAN نیز هست و می توان از آن در شبکه های کابلی استفاده کرد.

در همین رابطه پیشنهاد می کنیم مقاله «مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها» را مطالعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما درباره خرید و قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DS20K به راهنمایی نیاز دارید، سؤال خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DS20K





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی