ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کنکو KK-F92

تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کنکو KK-F92

انواع مختلفی از ماشین حساب های مهندسی در بازار موجود است که بعضا قیمت آن ها بسیار بالا بوده و مشتری در تهیه آنها با مشکل مواجه می شود. اگر قصد پرداخت هزینه سنگین ندارید و در عین حال به یک ماشین حساب مهندسی برای انجام محاسبات علمی خود نیاز دارید، ما به شما ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92 را پیشنهاد می کنیم.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کنکو KK-F92

ماشین حساب کنکو KK-F92 به خوبی از عهده انجام محاسبات علمی ساده برمی آید و برای دانش آموزان و دانشجویان انتخاب مناسبی است. از میان امکاناتی که این ماشین حساب در اختیار شما می گذارد، می توان به انجام محاسبات مثلثاتی، کار با توابع هایپربولیک، محاسبه لگاریتم و ln، کار با اعداد نمایی، محاسبه جذر و ریشه n ام اعداد، محاسبه حاصل جمع دنباله اعداد (سیگما)، انجام محاسبات جبری و آماری، استفاده از اعداد تصادفی و... اشاره کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کنکو KK-F92

ویژگی قابل ذکر ماشین حساب مهندسی کنکو KK-F92 ابعاد بسیار مناسب آن است که باعث شده تا دکمه ها از فاصله بسیار خوبی از یکدیگر برخوردار باشند. یکی از مشکلاتی که در کار با برخی از ماشین حساب های مهندسی باعث بالا رفتن درصد خطا می شود، دکمه های کوچک و نزدیک به هم آن ها است که این مشکل در رابطه با ماشین حساب کنکو مدل KK-F92 وجود ندارد. حتی دکمه های مربوط به توابع با کادرهای سفید رنگ بر روی بدنه تفکیک شده اند که کار با آن ها را برای شما بسیار آسان می کند.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92

صفحه نمایش ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92 قابلیت نمایش 10 رقم را دارد و از ابعاد مناسبی متناسب با ابعاد کلی ماشین حساب برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که ماشین حساب جیبی کنکو KK-F92 دارای 140 میلی متر طول، 80 میلی متر عرض و 50 گرم وزن است و هم به صورت رومیزی می توان از آن استفاده کرد و هم می توان آن را به آسانی با خود به کلاس درس یا محل کار حمل کرد.

انرژی مورد نیاز ماشین حساب مهندسی رومیزی مدل کنکو KK-F92 از باتری تامین می شود و قابلیت تغذیه از نور محیط برای آن در نظر گرفته نشده است. این ماشین حساب اگر برای مدتی بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود و به این صورت دوام شارژ باتری آن افزایش می یابد.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92

ماشین حساب دانشجویی کنکو KK-F92 با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، دارای کیفیت ساخت نسبتا قابل قبولی است و از طول عمر و دوام بالایی بهره می برد. همچنین به منظور محافظت از دستگاه در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات، این ماشین حساب به درپوش محافظ مجهز شده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب مهندسی و همچنین خرید ماشین حساب به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب ماشین حساب مهندسی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در زمینه معرفی ویژگی های بهترین ماشین حساب مهندسی کمک کنند.

ماشین حساب کنکو Kenko KK-F92





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 20 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی