دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RX110
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RX110

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 767*1024
شدت روشنایی: 10400 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RX110 یک ویدئو پروژکتور ایده آل برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط های مختلف محسوب می شود. این ویدئو پروژکتور در نمایش تصاویر در سالن های سینما، تئاتر و کنسرت، موزه ها، نمایشگاه ها، گالری ها و محیط های تجاری و تبلیغاتی کارایی بالایی دارد و تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110 یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارند و به دنبال یک ویدئو پروژکتور با دوام و با کیفیت هستند. مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز، قابلیت نصب و راه اندازی آسان و هزینه نگهداری بسیار پایین بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت بالای این دیتا پروژکتور در میان کاربران شده است.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RX110

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RX110 توانایی نمایش در ابعاد 50 تا 600 اینچ (1.27 تا 15.24 متر) را دارد و از این جهت برای نمایش تصاویر در ابعاد بسیار بزرگ مناسب است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویدئو پروژکتور حتماً نیازی به پرده نمایش نیست و می توان از آن برای نمایش تصاویر بر روی دیوار و یا سطوح صاف دیگر نیز بهره برد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RX110

با توجه به اینکه ویدیو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RX110 از قابلیت های نصب 360 درجه ای، نمایش تصاویر به صورت پرتره و زوم برقی برخوردار است، کار سختی برای نصب آن نخواهید داشت و می توانید زاویه دلخواه خود نسبت به صفحه نمایش را متناسب با محدودیت های محل نصب انتخاب کنید.

منبع پخش نوری دیتا پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RX110 از نوع لیزری است و از این جهت هزینه های شما برای نگهداری آن بسیار پایین خواهد بود. چرا که با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی می توان گفت که طول عمر منبع پخش نوری این دیتا پروژکتور بسیار بالا خواهد بود و تا مدتی طولانی (20 هزار ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 24 هزار ساعت در حالت اقتصادی یا اکو) نیازی به سرویس یا تعویض آن پیدا نخواهید کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RX110

طول عمر بالای منبع پخش لیزری دیتا ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110 باعث شده تا بتوانید از این دستگاه به صورت 24 ساعته در تمام طول 7 روز هفته استفاده کنید. این ویژگی به خصوص در محیط های تبلیغاتی که نمایش مداوم و پیوسته تصاویر در آنها مورد نیاز است، کارایی بالایی دارد.

ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RX110 دارای میزان روشنایی 10400 لومن است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از شفافیت و درخشندگی بسیار مطلوبی برخوردار خواهند بود. به طوری که میزان نور محیط بر روی کیفیت آنها تأثیرگذار نیست و از این جهت می توان از آن در محیط های کاملاً روشن و پُر نور بهره برد. همچنین امکان تنظیم میزان روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110 نیز وجود دارد که در این رابطه پیشنهاد می کنیم مقاله «نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور» را مطالعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RX110

یکی از ویژگی های مهم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RX110 نسبت کنتراست مطلوب آن است که باعث هر چه طبیعی تر شدن سایه روشن ها و رنگ های موجود در تصاویر می شود. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic از نسبت کنتراست 10000:1 بهره می برد و رنگ های روشن را با شفافیت بالا و رنگ مشکی را با عمقی زیاد به نمایش در می آورد. مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RX110 میزان رزولوشن 1024 * 768 پیکسلی آن می باشد. با توجه به این میزان رزولوشن می توانید از تصاویری با کیفیت HD بهره مند شوید.

بر روی بدنه ویدیو پروژکتور Panasonic PT-RX110 پورت های ارتباطی به روز و تقریباً کاملی تعبیه شده که اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور و  ویدئو پروژکتورهای دیگر (جهت نمایش هم زمان) را از طریق کابل برای شما بسیار آسان می کند. این ویدئو پروژکتور دارای پورت LAN نیز هست و امکان استفاده از آن در شبکه های سیمی وجود دارد. از مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق چند دستگاه مختلف می توان به صورت هم زمان به دیتا پروژکتور دسترسی داشت و با آن کار کرد.

پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK ویژگی دیگر ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110​ می باشد. این فناوری به شما اجازه می دهد تا از طریق یک کابل ساده (با طول حداکثر 150 متر) صدا و تصویر را به صورت هم زمان و با کیفیتی عالی از دستگاه پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید و با استفاده از همان کابل، بتوانید دیتا پروژکتور را از راه دور کنترل کنید. همان طور که مشاهده می کنید دیتا پروژکتور Panasonic PT-RX110B/W# امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد و برای نمایش تصاویری درخشان و باکیفیت در ابعاد بزرگ بسیار مناسب است.

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در زمینه قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RX110 راهنمایی کنند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر برای انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 22 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی