لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX333FN-A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس UX333FN-A

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i7 8565U
سرعت پردازنده: 1.8GHz up to 4.6GHz
ظرفیت RAM: شانزده گیگابایت / LPDDR3
سایز مانیتور: 13.3 اینچ
هارد دیسک: 512 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی:  Geforce MX150 

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

اگر از علاقه مندان به تکنولوژی روز دنیا هستید و قصد خرید یک لپ تاپ زیبا، ظریف و توانمند را دارید، ما لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A را از سری زنبوک به شما پیشنهاد می کنیم! این لپ تاپ را می توان یکی از ظریف ترین و سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست که توانسته با قابلیت ها و امکانات خود به محبوبیت و فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

 

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

 

از جمله ویژگی های لپ تاپ سبک و باریک ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A می توان به کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری شیک و زیبا و عملکرد سریع و روان آن اشاره کرد که به خوبی انتظارات شما در کاربری های عادی را برآورده می سازد.  

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

لپ تاپ ایسوس مدل Asus UX333FN-A دارای ضخامت فقط 16.9 میلی متر و وزن حدود یک کیلوگرم است و برای حمل و جابجایی آن در طول روز کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! طراحی ظاهری ظریف این لپ تاپ، جلوه ای جذاب به آن بخشیده است؛ به نحوی که این لپ تاپ برای کاربرانی که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری لپ تاپ نیز برایشان مهم است، انتخاب بسیار ایده آلی می باشد.

از دیگر ویژگی های ظاهری لپ تاپ زنبوک ایسوس مدل Asus UX333FN-A صفحه نمایش کم حاشیه آن است که باعث جذاب تر شدن آن شده است. بدنه لب تاپ ایسوس UX333FN-A از جنس فلز است و طرح هایی دایره ای شکل بر روی آن دیده می شود. در مجموع می توان گفت که این لپ تاپ از طراحی ظاهری زیبا و جذابی بهره می برد و حس خوبی را در استفاده از آن برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX333FN-A

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A دارای اندازه 13.3 اینچ است و از نوع مات می باشد. بنابراین در حین استفاده از لپ تاپ، انعکاس تصاویر محیط بر روی صفحه نمایش آن دیده نمی شود. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1920 * 1080 پیکسل است و تصاویر ارائه شده توسط آن دارای کیفیت فول اچ دی هستند.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX333FN-A

میزان روشنایی بسیار مطلوب، توانایی بالا در نمایش رنگ های شاداب و طبیعی و نسبت کنتراست بالا از دیگر ویژگی های صفحه نمایش لپ تاب ایسوس UX333FN-A  می باشند که باعث عملکرد عالی آن در فعالیت های روزمره و همچنین نمایش فیلم شده است.

اگر به گوش دادن به موسیقی در حین استفاده از لپ تاپ عادت دارید، اسپیکرهای  لپ تاپ زنبوک ایسوس Asus UX333FN-A انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. این اسپیکرها به فناوری SonicMaster مجهز بوده و صدایی شفاف و مطلوب را به شما ارائه می دهند. البته توجه داشته باشید که این اسپیکرها برای مصارف شخصی مناسب بوده و در اتاق های بزرگ و جمع های شلوغ بهتر است تا از اسپیکر خارجی استفاده کنید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX333FN-A

شاید بتوان یکی از مشخصات منحصر به فرد و جذاب لپ تاپ ایسوس مدل Asus ZenBook UX333FN-A را تاچ پد مدرن آن دانست! این تاچ پد علاوه بر استفاده های رایج، قابلیت کار با Num Pad را نیز به شما می دهد. به طوری که در صورت نیاز به دکمه های مربوط به ماشین حساب و اعداد، Num Pad به شکلی کامل بر روی تاچ پد ظاهر شده و می توانید به صورت لمسی با آن کار کنید! تاچ پد لپ تاپ 13 اینچ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A دارای ابعاد 5.5 اینچ است و از دقت و سرعت بسیار بالایی در تشخیص نقاط لمس شده بهره می برد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX333FN-A

در کنار تاچ پد با کیفیت، لپ تاپ زنبوک ایسوس مدل UX333FN-A به یک کیبورد جزیره ای و خوش ساخت نیز مجهز است که تایپ را برای شما بسیار آسان می کند. کلیدهای این کیبورد دارای ابعادی بزرگ و فاصله ای مناسب از یکدیگر هستند و عملکردی نرم و روان از خود نشان می دهند.  لپ تاب ایسوس UX333FN-A  به نور پس زمینه نیز مجهز است که علاوه بر افزودن بر جذابیت های ظاهری لپ تاپ، باعث می شود تا بتوانید از آن در مکان های کم نور و تاریک نیز به آسانی استفاده کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

همان طور که اشاره شد، شرکت ایسوس در لپ تاپ ایسوس UX333FN-A علی رغم ظاهر ظریف و جمع و جور خود از سخت افزار قدرتمند استفاده کرده است و این لپ تاپ امکان اجرای برنامه ها و پردازش های نیمه سنگین را برای شما فراهم می آورد. به طوری که در کاربری های عادی و مالتی مدیا از عملکرد سریع، روان و نرم لپ تاپ بهره مند خواهید شد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

قلب تپنده لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A پردازنده مرکزی Core i7 8565U آن است که ساخت اینتل می باشد. این پردازنده دارای فرکانسی بین 1.8 تا 4.6 گیگاهرتز و 8 مگابایت حافظه کش بوده و در اجرای پردازش های نسبتاً سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد. سایر مشخصات سخت افزاری لپتاپ ایسوس UX333FN-A شامل پردازنده گرافیکی مدل Geforce MX150 ساخت انویدیا (با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی)، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و حافظه رم DDR3 با ظرفیت 16 گیگابایت می شود که به خصوص در انجام کارهای روزمره به خوبی نیازهای شما را برطرف می کنند. مجهز بودن لپ تاپ UX333FN-A به حافظه داخلی SSD باعث می شود تا سرعت کار با ویندوز و اجرای برنامه های نصب شده بر روی سیستم به شکل قابل توجهی افزایش یابد و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش رود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

در  لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل UX333FN-A از یک باتری 3 سلولی با ظرفیت 50 وات ساعت استفاده شده که شارژ کامل آن بین 4 تا 7 ساعت دوام خواهد داشت. از این جهت می توانید با خیالی راحت بابت شارژ باتری این لپ تاپ، از آن به صورت قابل حمل در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A

از لحاظ پورت های ارتباطی لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX333FN-A در وضعیت مناسبی قرار دارد و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی امکان پذیر می باشد. همچنین انتقال اطلاعات بین این لپ تاپ و انواع هارد دیسک خارجی و فلش مموری با بالاترین سرعت انجام می شود. لپ تاپ Core i7 ایسوس UX333FN-A به پورت های USB Type-C، USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0 و HDMI مجهز است و به انواع دستگاه های دیجیتال می توان آن را متصل نمود.

امکانات دیگر لپ تاپ ایسوس مدل Asus UX333FN-A شامل بلوتوث داخلی، پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای و کارت خوان می شود. لازم به ذکر است که به دلیل طراحی نازک، این لپ تاپ به درایو نوری و مودم مجهز نمی باشد.

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A

 

در جمع بندی معرفی لپ تاپ سبک و باریک ایسوس UX333FN-A باید گفت که این لپ تاپ هم از ظاهری جذاب و مدرن بهره می برد و هم به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین بر می آید.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ سبک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ ایسوس ZenBook UX333FN-A را در اختیار شما قرار دهند.

لپ تاپ ایسوس ASUS ZenBook UX333FN-A

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی