ماشین حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو LC-401LV-WE

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو LC-401LV-WE

اگر در مغازه یا اداره خود به یک ماشین حساب ساده و جمع و جور احتیاج دارید؟ ما به شما ماشین حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE را پیشنهاد می کنیم! این ماشین حساب برای کسانی مناسب است که قصد صرف هزینه ای اندک را دارند و در عین حال به دنبال یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت هستند.

ماشین حساب ساده کاسیو LC-401LV-WE به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چهار عمل اصلی محاسبات خود را انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، درصد ارقام را محاسبه کنید و بتوانید اعداد را در حافظه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات استفاده نمایید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو LC-401LV-WE

حداکثر تعداد ارقام قابل نمایش بر روی نمایشگر ماشین حساب کاسیو مدل Casio LC-401LV-WE تعداد 8 رقم است و از این جهت برای کار با اعداد کوچک و انجام مجاسبات سبک مناسب می باشد. به طور کلی ماشین حساب ساده کوچک کاسیو LC-401LV-WE با ابعاد 120*151.5*7.3 میلی متر روانه بازار شده و یکی از انواع ماشین حساب جیبی با طراحی جمع و جور به حساب می آید.   

 

 

ماشین حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE

محصولات برند کاسیو همیشه از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده اند. این موضوع درباره ماشین حساب کاسیو Casio LC-401LV-WE نیز صادق است و در صورت استفاده صحیح از آن، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. دکمه های این ماشین حساب جیبی کاسیو Casio از پلاستیک ساخته شده اند و بسیار نرم و راحت هستند. به گونه ای که در هنگام کار با آنها حس خوبی به شما دست می دهد و سرعت و دقت شما در وارد کردن ارقام افزایش می یابد.

ماشین حساب جیبی کاسیو LC-401LV-WE به درپوش نیز مجهز است که از ماشین حساب در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات جلوگیری می کند. در رابطه با منبع تغذیه ماشین حساب ساده کاسیو مدل LC-401LV-WE نیز باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز این ماشین حساب کاسیو از باتری تأمین می شود.

برای اطلاع از نحوه قیمت ماشین حساب کاسیو و همچنین خرید ماشین حساب جیبی کاسیو JS-20LA با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی