لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ لنوو 130-15IKB-C

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Intel Core i3 7020U

سرعت پردازنده: 2.3GHZ 
ظرفیت RAM: چهار گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA MX110

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

بازار لپ تاپ های میان رده همیشه برای کاربرانی که قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید لپ تاپ های حرفه ای را ندارند، بازاری جذاب بوده است. اگر جزء این دسته از کاربران هستید و به دنبال یک لپ تاپ با دوام و خوش ساخت برای کارهای معمولی و روزمره هستید، حتماً نام برند لنوو به گوش شما خورده است. لپ تاپ Ideapad 130-15IKB-C یکی از محصولات شرکت لنوو می باشد که به همین منظور طراحی شده و یکی از ایده آل ترین لپ تاپ ها برای استفاده های روزمره است. برای آشنایی با ویژگی های این لپ تاپ با ما همراه باشید.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C همانند اکثر لپ تاپ های میان رده لنوو دارای ظاهری ساده اما شیک است. بر روی بدنه این لپ تاپ از روکشی مات استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر گرد و غبار و به جا ماندن اثر انگشت و لکه های چربی شده است. همچنین این لپ تاپ لنوو در برابر آسیب هایی مانند ضربه یا خراشیدگی به آسانی صدمه نمی بیند.

وزن و ابعاد لپ تاپ ایدیاپد لنوو Lenovo 130-15IKB-C به ترتیب برابر با 2.1 کیلوگرم و 375*253*22 میلی متر می باشد که برای یک لپ تاپ معمولی مناسب به نظر می رسد. از این جهت برای حمل این لپ تاپ به محل کار یا تحصیل خود کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت!

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15IKB-C

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 130-15IKB-C برای تماشای فیلم ها و ویدئوهای معمولی و انجام کارهای روزمره مانند گشت زنی در فضای اینترنت بسیار مناسب است. تصاویر به نمایش درآمده بر روی این نمایشگر از کیفیت HD برخوردارند و کیفیت و وضوح مطلوبی دارند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش لب تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C دارای ابعاد 15.6 اینچ بوده و از نوع TFT است. در کل باید گفت که نباید انتظار نمایش شفاف و درخشان رنگ ها و تصاویر را از این صفحه نمایش داشت؛ اما با توجه به روکش مات آن، می توان بر روی این صفحه نمایش برای استفاده های طولانی مدت بدون احساس خستگی در چشم ها حساب باز کرد.

در لپ تاب 15.6 اینچی لنوو Ideapad 130-15IKB-C از دو بلندگوی 1.5 واتی استفاده شده است. این بلندگوها از فناوری Dolby Audio برای پخش و تقویت صدا بهره می برند و در استفاده های شخصی انتظارات شما را برآورده می کنند. پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بهترین کیفیت صدا، از اسپیکرهای خارجی در کنار این لپ تاپ استفاده کنید.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15IKB-C

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15IKB-C

تاچ پد لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C دارای ابعاد بسیار مناسبی است و فضای کافی برای کار با لپ تاپ را برای شما فراهم می آورد. میزان دقت و حساسیت این تاچ پد تا حدی است که به طور کامل شما را از استفاده از ماوس بی نیاز می کند و عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. از جمله ویژگی های تاچ پد لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C باید به پشتیبانی آن از فرمان های چند لمسی اشاره کرد که کار با لپ تاپ را برای شما بسیار آسان می کند.

اگر قصد استفاده از لپ تاپ 15 اینچ لنوو مدل Ideapad 130-15IKB-C برای تایپ های طولانی مدت در طی روز را دارید، این امکان برای شما مهیا است. چرا که کیبورد این لپ تاپ از طراحی جزیره ای بهره می برد و دارای کلیدهای بزرگ و نرمی می باشد. به طوری که در هنگام تایپ با آنها کمتر دچار اشتباه شده و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود.

 

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 130-15IKB-C

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

همان طور که اشاره کردیم، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Ideapad 130-15IKB-C یک لپ تاپ میان رده است و نباید از آن توقع اجرای برنامه های سنگین و بازی های روز را داشت. در عوض این لپ تاپ برای اجرای برنامه های معمولی و کارهای روزمره انتخابی کاملاً ایده آل است.

اگر به کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با سخت افزار لپ تاپ Lenovo 130-15IKB-C علاقه مندید، باید به شما بگوییم که در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی Core i3 7020U ساخت اینتل با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایتی استفاده شده است. این پردازنده در انجام پردازش های معمولی کاملاً موفق عمل می کند و لذت کار با سیستم عامل ویندوز را برای شما به ارمغان می آورد.

دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Core i3 لنوو Ideapad 130-15IKB-C شامل حافظه رم DDR4 با ظرفیت 4 گیگابایت، هارد دیسک یک ترابایتی و پردازنده گرافیکی MX110 ساخت انویدیا با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت می شود. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم امکان انجام بازی های سبک و نرم افزارهای معمولی را برای شما ایجاد می کنند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 130-15IKB-C

باتری به کار رفته در این لپ تاپ از نوع 2 سلولی است و عملکردی معمولی دارد. میزان شارژدهی این باتری بین 2 تا 5 ساعت است و در طول روز متناسب با کاری که با لپ تاپ انجام می دهید، نیاز به یک یا دو بار شارژ کامل آن خواهید داشت. برای دانستن راه کارهای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ به قسمت مقاله های سایت مراجعه کنید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C

از دیگر امکانات لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C باید به درایو نوری (DVD رایتر)، وب کم، بلوتوث داخلی و وای فای اشاره کنیم. این لپ تاپ به پورت های ارتباطی مناسبی نیز مجهز است و قابل اتصال به انواع حافظه های USB (از طریق دو پورت USB 3.0)، شبکه های کابلی (از طریق پورت اترنت) و دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور و... (از طریق پورت HDMI) می باشد.

در مجموع می توان گفت این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد، قابلیت ها و امکانات مطلوبی را در اختیار شما می گذارد و کارهای روزمره شما را به خوبی به پیش می برد! شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت لپ تاپ Core i3 لنوو مدل Lenovo 130-15IKB-C و نحوه خرید لوازم جانبی لپ تاپ را کسب نمایید. چنانچه قبلاً سابقه استفاده از این لپ تاپ را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 130-15IKB-C





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی