ماشین حساب کاسیو Casio HR-150RC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو HR-150RC

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: آداپتور AC و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-150RC

ماشین حساب چاپگردار کاسیو مدل HR-150RC بهترین انتخاب برای استفاده در فروشگاه شما و انجام محاسبات حسابداری است! این ماشین حساب دارای کیفیت ساخت عالی، سرعت محاسبه بسیار مطلوب و قیمت مناسبی است و تمام توقعات شما در انجام محاسبات معمولی را برآورده می سازد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-150RC

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio HR-150RC می توانید محاسبات خود را با استفاده از چهار عمل اصلی انجام دهید و نتایج آنها را بلافاصله از طریق پرینتر چاپ کنید. پرینتر تعبیه شده در این ماشین حساب کاسیو قابلیت چاپ نتایج مثبت با رنگ مشکی و نتایج منفی با رنگ قرمز را دارد و سرعت چاپ آن برابر با 2 خط در ثانیه می باشد. همچنین ماشین حساب ساده کاسیو HR-150RC به دکمه REPRINT نیز مجهز است که به شما اجازه می دهد از ارقام چاپ شده به صورت مجدد پرینت بگیرید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-150RC

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو Casio HR-150RC دارای دکمه های COST، SELL و MAR می باشد و امکان محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس، حاشیه سود، تخفیف و مالیات را به شما می دهد. می توان گفت که این ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio تمام امکانات لازم برای انجام محاسبات مالی و حسابداری را به شما می دهد و دیگر نیازی به استفاده از کامپیوتر برای انجام محاسبه نخواهید داشت.

از دیگر امکاناتی که ماشین حساب کاسیو مدل Casio HR-150RC در اختیار شما قرار می دهد، می توان به قابلیت تعریف مالیات و استفاده از آن در محاسبه قیمت اجناس اشاره کرد. برای این منظور می توانید از دکمه های TAX+ و TAX- استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-150RC

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، ماشین حساب چاپگردار مدل HR-150RC امکان مشاهده 150 مرحله از محاسبات قبلی انجام شده و تصحیح آنها را برای شما فراهم می آورد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، صفحه نمایش 12 رقمی ماشین حساب کاسیو Casio HR-150RC است که اعداد را در اندازه ای بزرگ و به صوتی کاملاً واضح به نمایش در می آورد. در زیر این صفحه نمایش، دو سوئیپ بر روی بدنه ماشین حساب تعبیه شده که برای تعیین تعداد ارقام پس از ممیز در اعداد اعشاری و نحوه گرد کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-150RC

ماشین حساب رومیزی کاسیو HR-150RC در ابعاد 313 * 195 * 64.7 میلی متر و وزن 670 گرم ارائه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار به حساب می آید. انرژی این ماشین حساب از برق شهری تأمین می شود و علاوه بر این، استفاده از چهار باتری سایز AA R6 در آن وجود دارد. بنابراین حتی در زمان قطعی یا نوسانات برق نیز می توانید به کار با این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio ادامه دهید.

کیفیت ساخت عالی، دکمه های نرم و دارای فاصله مناسب از یکدیگر و طراحی ظاهری شیک و زیبا از دیگر ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای ماشین حساب پرینتر دار کاسیو HR-150RC در بازار شده اند.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب فروشگاهی کاسیو HR-150RC را دارید و به دنبال یک ماشین حساب خوب برای حسابداری هستید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ماشین حساب کاسیو را به شما ارائه دهند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-150RC





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی