دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K

عمر لامپ: 20000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 1050*1400
شدت روشنایی: 25000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K

اگر به نمایش تصاویری شفاف و درخشان در ابعاد بسیار بزرگ احتیاج دارید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K را انتخاب کنید! این ویدئو پروژکتور با قابلیت های متعدد خود یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در رویدادهای تفریحی در پارک ها و فضاهای باز و همچنین استفاده در سالن های همایش، سینما، تئاتر و کنسرت به حساب می آید.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K

کیفیتی مطلوب در نمایش تصاویر، قابلیت نصب و راه اندازی آسان و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب فروش بالای ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RS30K در بازار شده اند. اگر شما هم قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید و در جستجوی یک دستگاه قدرتمند و با دوام هستید، برای آشنایی با ویژگی های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K با ما همراه باشید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30K

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30K از تکنولوژی DLP برخوردار است و میزان رزولوشن آن برابر با 1400 * 1050 پیکسل می باشد. این مشخصات به این معنا هستند که با استفاده از این دیتا پروژکتور از تصاویری با کیفیت بهتر از HD بهره مند خواهید شد و وضوحِ مطلوبِ تصاویر به نمایش درآمده با این دستگاه تضمین شده می باشد. پیشنهاد می کنیم در این رابطه مقاله «مقایسه و بررسی ویدئو پروژکتور DLP، LCD و LED» را بخوانید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30K

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RS30K را شدت روشنایی عالی آن دانست که باعث شده تا استفاده از این ویدیو پروژکتور در فضاهای باز در طول روز نیز امکان پذیر شود. این دیتا پروژکتور دارای میزان روشنایی 30000 لومن در بهترین حالت و 25000 لومن در حالت استاندارد است و تصاویری شفاف و درخشان را در محیط های مختلف به شما ارائه می دهد.

 

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 1000 اینچ (1.78 تا 25.4 متر) است و از این جهت به طور کامل می توان بر روی آن برای استفاده در سالن های بزرگ حساب باز کرد. نکته قابل توجه در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K پشتیبانی آن از لنزهای مختلف پاناسونیک است. به این صورت که با توجه فضای محل نصب و کاربردهای متفاوت، می توانید از لنزهای مختلفی بر روی آن بهره ببرید. بنابراین مواردی مانند فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، میزان زوم، امکان تصحیح زاویه تصویر و میزان جابجایی لنز، همه به نوع لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. برای انتخاب مناسب ترین لنز ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic  و خرید لنز ویدئو پروژکتور با کارشناسان ایده برتر با شماره تماس 73027-021 مشورت کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RS30K

با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروجکشن پاناسونیک PT-RS30K برابر با 20000:1 است، سایه روشن های موجود در تصاویر و قسمت های دارای رنگ مشکی با وضوحی عالی به نمایش درخواهد آمد. این ویژگی به طبیعی تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند و باعث وضوح بیشتر رنگ ها می شود.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K

منبع نوری پخش ویدئو دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K از نوع لیزری است. با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی می توان گفت که این دیتا پروژکتور به هزینه کمتری برای نگهداری نیاز دارد و طول عمر منبع پخش لیزری آن بسیار بیشتر است. به این صورت که در حالت استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K با بالاترین میزان روشنایی تا 8000 ساعت و در حالت استفاده از آن با روشنایی استاندارد تا 20000 ساعت نیازی به تعمیر یا سرویس آن پیدا نخواهید کرد.

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K به پورت های ارتباطی متنوعی مجهز است و به سادگی می توان آن را به دستگاه های دیگر مانند دوربین های دیجیتال، لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون و... متصل کرد. 

همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K از قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی بهره می برد و امکان اتصال آن به انواع دستگاه های پخش 3D وجود دارد. پس با استفاده از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K و نمایش تصاویر سه بعدی، می توانید هیجان و لذت را به مخاطبان خود هدیه کنید!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K

از دیگر امکانات ارتباطی ویدئو پروژکتور سه بعدی پاناسونیک PT-RS30K باید به پشتیبانی آن از تکنولوژی HDBaseT اشاره کنیم. از طریق این تکنولوژی قادر خواهید بود تا صدا و تصویر را به صورت هم زمان و با کیفیتی عالی از دستگاه پخش به دیتا پروژکتور انتقال دهید. برای این منظور فقط به یک کابل شبکه ساده احتیاج خواهید داشت! طول این کابل حداکثر برابر با 100 متر می تواند باشد و بدین ترتیب نیازی به کنار هم بودن دستگاه پخش و ویدئو پروژکتور نیست. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش تصاویر در فضاهای باز و سالن های دارای فضای محدود برای نصب دیتا پروژکتور کارایی بالایی دارد.

شاید با توجه به ابعاد و وزن دیتا پروژکتور Panasonic PT-RS30K که به ترتیب برابر با 700 * 418.8 * 1250 میلی متر و 79 کیلوگرم است، نصب و استفاده از آن مشکل به نظر برسد. اما به توجه به قابلیت نصب عمودی، افقی و 360 درجه ای به راحتی می توانید از آن در محیط ها و سالن های مختلف بهره ببرید.

شما می توانید برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتورها به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین چنانچه قصد خرید ویدیو پروژکتور پاناسونیک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RS30K را به شما ارائه دهند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RS30K





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی