کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا اسکار OS-C313

طول کابل: 1 متر
نوع کابل:
AUX
دستگاه سازگار: قابل اتصال به انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ، اسپیکر و تمام دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر

شرایطی را تصور کنید که در یک جمع خانوادگی قصد گوش دادن به موسیقی به صورت دسته جمعی را دارید و فایل های مورد نظر شما بر روی گوشی موبایل ذخیره شده است. برای اینکه موسیقی با کیفیت و قدرت بیشتری پخش شود، باید گوشی خود را به اسپیکر متصل کنید و برای این منظور کابل انتقال صدا یا همان کابل AUX به کار شما خواهد آمد. کابل انتقال صدا نقش عمده ای در کیفیت صدای پخش شده توسط اسپیکر دارد و اگر از نوع نامرغوب آن باشد، لذت گوش دادن به موسیقی به صورت دسته جمعی را از دست خواهید داد!

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر

کابل انتقال صدا اسکار Oscar OS-C313 یکی از کابل های با کیفیت موجود در بازار است که به خوبی انتظارات شما را از لحاظ کیفیت صدا برآورده می کند. این کابل به طول یک متر ارائه شده و به دو رابط 3.5 میلی متری در دو سمت خود مجهز است. از این جهت می توان از کابل انتقال صدا اسکار مدل Oscar OS-C313 برای اتصال گوشی موبایل، تبلت و MP3 پلیر به اسپیکر و بلندگو، گیرنده دیجیتال، تلویزیون، لپ تاپ، کامپیوتر، ضبط خودرو و تمام دستگاه های مجهز به پورت 3.5 میلی متری صدا استفاده کرد.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر

نکته قابل توجه در رابطه با کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر این است که یکی از سَری های آن به صورت 90 درجه و کج طراحی شده است. این نوع طراحی به شما کمک می کند که در موقعیت ها و شرایط مختلف بتوانید راحت تر کابل صدای اسکار OS-C313 طول یک متر را به دستگاه مورد نظر متصل کرده و از آن بهره ببرید.

کابل صدای اسکار OS-C313 دارای یک روکش فلزی نرم است که از کابل در برابر پارگی، کشیدگی، قطعی، گره خوردگی و در هم پیچیدن محافظت می کند. روکش این کابل باعث انعطاف بالای آن شده است و کار با این کابل صدا را برای شما بسیار راحت می کند.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر

 کابل آ یو ایکس اسکار OS-C313 در رنگ استیل به بازار عرضه شده و برای علاقه مندان به موسیقی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کابل صدا AUX اسکار Oscar OS-C313 طول 1 متر

همچنین اگر در رابطه با کاربرد و ویژگی های کابل آ یو ایکس اسکار Oscar OS-C313 به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما کمک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی