اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1107

رنگ: مشکی، نقره ای و قرمز
رابط اتصال: بلوتوث و AUX
طول عمر باتری : 3 تا 4 ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1107

با اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107 از صدایی با کیفیت، شفاف، قدرتمند و رسا بهره مند شوید! این اسپیکر قابل حمل برای استفاده های شخصی در منزل و همچنین استفاده در گردش های تفریحی و جمع های دوستانه یک انتخاب ایده آل است و گوش دادن به موسیقی را برای شما دلچسب تر می کند!

اسپیکر بلوتوثی مارشال ME-1107 از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی بهره می برد و به یک دسته پلاستیکی نگهدارنده مجهز است. بنابراین حمل و جابجایی آن به راحتی هر چه تمام تر صورت می گیرد. توجه داشته باشید که این اسپیکر در ابعاد 315*155*105 میلی متر و وزن حدود 970 گرم ارائه شده است.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Marshal ME-1107

بر روی بدنه اسپیکر قابل حمل مارشال ME-1107 دکمه های کنترلی صدا، شامل دکمه های کم و زیاد کردن میزان صدا، انتخاب حالت پخش (Mode) و دکمه های کار با رادیو تعبیه شده که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات دلخواه شما را بسیار آسان می کند.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشالME-1107

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107 توانایی پخش فایل های موزیک با فرمت های MP3 و WMA را دارد و می توان گفت که اکثر فایل های موسیقی شما توسط آن قابل پخش هستند. توان خروجی کلی این اسپیکر برابر با 8 وات (شامل دو درایور 4 واتی) است که باعث شده تا صدای پخش شده توسط آن از قدرت و حجم بالایی برخوردار باشد. همچنین اسپیکر بلوتوثی مارشال ME-1107 توانایی بالایی در مقابله با نویز دارد و از این جهت صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال ME-1107

برای اتصال دستگاه های دیگر به اسپیکر پرتابل مارشال ME-1107 و پخش فایل های موسیقی مورد نظر خود با آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! چرا که این اسپیکر هم از اتصال با سیم و هم از اتصال بدون سیم پشتیبانی می کند و به این ترتیب انواع دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی به آن قابل اتصال هستند.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال ME-1107

اسپیکر بلوتوثی بی سیم Marshal ME-1107 به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث را به صورت بدون سیم به آن متصل نمایید. توجه داشته باشید که از کیفیت پخش اسپیکر قابل حمل بیسیم Marshal ME-1107 در هنگام اتصال از طریق بلوتوث کاسته نمی شود و در این حالت هم می توانید از بالاترین کیفیت صدا بهره مند شوید. فقط داشته باشید که فاصله دستگاه منبع پخش از اسپیکر بیشتر از 10 متر نباشد تا اسپیکر به راحتی توسط دستگاه مورد نظر شما شناسایی شود.

قابلیت و مشخصات فنی اسپیکر قابل حمل مارشال ME-1107

در صورتی که استفاده از بلوتوث برای شما امکان پذیر نبود، می توانید از طریق یک کابل AUX دستگاه مورد نظر خود را به پورت 3.5 میلی متری اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal ME-1107 متصل کنید. علاوه بر این، امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه نیز به پورت USB و شیار مخصوص کارت حافظه موجود بر روی بدنه اسپیکر مارشال ME-1107 و پخش فایل های موجود بر روی آنها برای شما وجود دارد. لازم به ذکر است که این اسپیکر از کارت های حافظه microSD پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107

در اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107 از یک باتری لیتیوم یونی استفاده شده که یک بار شارژ کامل آن برای استفاده مداوم از اسپیکر به میزان 3 تا 4 ساعت کفایت می کند. این باتری که از نوع قابل شارژ است، به حداکثر 4 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود.

از دیگر قابلیت های اسپیکر بلوتوث وایرلس مارشال ME-1107 می توان به مجهز بودن آن به رادیو FM و امکان پخش برنامه های رادیویی اشاره کرد. این اسپیکر از قابلیت اسکن خودکار فرکانس های رادیویی برخوردار بوده و با سرعت و کیفیتی عالی آنها را دریافت می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107

اگر در هنگام اتصال بلوتوثی گوشی موبایل به اسپیکر قابل حمل مارشال ME-1107، تماس تلفنی داشتید به آسانی می توانید از طریق اسپیکر به آن پاسخ دهید. چرا که این اسپیکر دارای میکروفون داخلی است و امکان مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید برای دریافت قیمت اسپیکر قابل حمل و همچنین نحوه خرید لوازم جانبی کامپیوتر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از اسپیکر بی سیم بلوتوثی مارشال Marshal GS-1107 را دارید، نظرات خود در رابطه با آن را در بخش کامنت های همین صفحه درج نمایید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل مارشال Marshal ME-1107





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی