ماشین حساب کاسیو Casio MS-6NC-GN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MS-6NC-GN

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-6NC-GN

ماشین حساب کاسیو Casio MS-6NC-GN یکی از مدل های پایه ای برند معتبر کاسیو است که در انجام محاسبات روزمره کاملا به کار شما خواهد آمد. ما به شما توصیه می کنیم که اگر به محاسبات پیشرفته علمی و مهندسی در کسب و کار خود احتیاج ندارید، با صرف هزینه ای بسیار اندک ماشین حساب ساده کاسیو MS-6NC-GN را تهیه کرده و از آن در منزل، مغازه یا اداره خود استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-6NC-GN

ماشین حساب رومیزی کاسیو MS-6NC-GN از طراحی ظاهری زیبا و رنگ بندی جذابی بهره می برد و با استفاده از آن می توانید شادابی و سرزندگی را به میز محل کارتان بیاورید! دکمه های ظریف و نرم این ماشین حساب دارای کیفیت ساختی عالی هستند و در هنگام کار با آنها حس خوشایندی به شما منتقل خواهد شد. علاوه بر این این دکمه ها از فاصله مناسبی از یکدیگر برخوردارند و باعث پایین آمدن درصد خطا در حین وارد کردن ارقام می شوند.

صفحه نمایش ماشین حساب ساده کوچک کاسیو MS-6NC-GN از نوع 8 رقمی است و اعداد را در ابعادی بزرگ نمایش می دهد. در حالت کلی این ماشین حساب کاسیو دارای ابعاد 120.5*87*19.2 میلی متر و وزن فقط 70 گرم است و حمل و جابجایی آن به آسانی هر چه تمام تر انجام می شود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-6NC-GN

ویژگی دیگر ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-6NC-GN مصرف بسیار پایین باتری آن است. این ماشین حساب در طول روز و در مکان های روشن از نور محیط تغذیه می کند و باتری آن فقط برای مکان های تاریک و مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن این که اگر برای مدتی از ماشین حساب کاسیو MS-6NC-GN استفاده نکنید، ماشین حساب به طور خودکار خاموش می شود. پس خیالتان بابت تعویض مداوم باتری این ماشین حساب رومیزی کاسیو راحت باشد!

ماشین حساب کاسیو Casio MS-6NC-GN

ماشین حساب کاسیو Casio MS-6NC-GN تمام نیازهای شما در محاسبات معمولی ریاضی را برآورده می کند. این ماشین حساب امکاناتی مانند انجام محاسبه با استفاده از چهار عمل اصلی، ذخیره سازی اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات (با دکمه های M+، M- و MRC) و محاسبه درصد را در اختیار شما می گذارد.

اما یکی از قابلیت هایی که باعث شده این ماشین حساب برای مغازه مناسب باشد، مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- است. از طریق این دکمه ها می توانید عددی را تحت عنوان مالیات تعریف کرده و از آن در محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-6NC-GN

همان طور که مشاهده می کنید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MS-6NC-GN به نسبت قیمت ارزانی که دارد، از قابلیت های مناسبی برخوردار است و کارهای روزانه شما را به خوبی انجام خواهد داد.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب کاسیو و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب فروشگاهی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 5 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی