ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو JS-20LA

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JS-20LA

شرکت کاسیو یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در عرصه تولید انواع ماشین حساب است که محصولات آن همواره از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده اند. ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA یکی از تولیدات این شرکت ژاپنی است که برای کسانی که به یک ماشین حساب ساده و معمولی برای انجام محاسبات معمولی خود احتیاج دارند، گزینه ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JS-20LA

اگر به انجام محاسبات پیچیده علمی و مهندسی در کسب و کار خود احتیاجی ندارید، صرف هزینه سنگین برای خرید ماشین حساب برای شما چندان معقول و منطقی به نظر نمی رسد. در عوض شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک، ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio JS-20LA را تهیه کرده و محاسبات روزمره خودتان را با سرعت و دقتی بالا به پیش ببرید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو JS-20LA

این ماشین حساب امکان انجام محاسبات پایه ای ریاضی (با استفاده از چهار عمل اصلی) و محاسبه درصد را به شما می دهد. همچنین ماشین حساب کاسیو JS-20LA به دکمه های CHECK مجهز می باشد و می توانید از طریق آنها محاسبات قبلی و ارقام وارد شده را به ترتیب ورودشان به دستگاه مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio باید به دکمه های M+، M- و MRC اشاره کنیم که به شما اجازه می دهند تا نتیجه محاسبات را در حافظه ذخیره کرده و در محاسبات بعدی تان از آن استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA

ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA یکی از انواع ماشین حساب رومیزی است و از صفحه نمایشی 12 رقمی برخوردار می باشد. این صفحه نمایش ارقام را در ابعادی مناسب به نمایش درمی آورد و دارای میزان روشنایی قابل قبولی است. بنابراین استفاده از این ماشین حساب در محیط ها و شرایط مختلف به آسانی برای شما امکان پذیر است. در زیر صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو JS-20LA دو سوئیچ تعبیه شده که به منظور تعیین تعداد ارقام پس از اعشار و نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم منبع تغذیه ماشین حساب رومیزی کاسیو JS-20LA است. این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio دارای دو منبع تغذیه است و هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. به این صورت که در طول روز و در محیط های دارای نور کافی، ماشین حساب از نور محیط تغذیه می کند و بدین ترتیب در مصرف باتری آن صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA

ماشین حساب ساده کوچک کاسیو JS-20LA دارای ابعاد 176.5*109.5*21.6 میلی متر و وزن 190 گرم است و به دکمه هایی نرم و روان مجهز می باشد. این دکمه ها به دقیق تر وارد کردن ارقام توسط شما کمک می کند و باعث می شود تا محاسبات با سرعت بیشتری انجام شود.

برای اطلاع از نحوه خرید ماشین حساب رومیزی و همچنین دریافت قیمت ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو JS-20LA با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

ماشین حساب کاسیو Casio JS-20LA





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی